پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40711
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر گفت: پروژه ۲ بانده کردن جاده ساحلی بوشهر به گناوه یکی از مصوبه‌های سفر رئیس جمهور به این استان بود که محقق و مراحل اجرایی آن آغاز شده است.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 15 بهمن 1402 - 12:27

به گزارش صدای استان، احمد محمدی زاده روز شنبه در بازدید از پروژه ۲ بانده کردن جاده ساحلی گناوه به بوشهر اظهار کرد: یکی از درخواست‌های ارائه شده در سفر دوم رییس جمهور به استان بوشهر، ۲ بانده کردن جاده ساحلی اصلی استان بوشهر شامل جاده بوشهر به دیر و بوشهر به گناوه بود که خوشبختانه دولت سیزدهم آنها را مصوب کرد.

وی گفت: جاده ساحلی گناوه به بوشهر، یک محور بسیار مهم و پرترافیک است که به دلیل حجم ترافیک بالا و بعد مسافت کم، تلفات انسانی بالایی دارد.

استاندار بوشهر تصریح کرد: طرح فاز اول قطعه اول محور بوشهر- شیف به گناوه به طول ۴۰ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت و با سه پیمانکار در حال تجهیز کارگاه هستند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه کارگاه تحویل پیمانکاران شده و از ۱۵ روز عملیات ساخت و ساز آغاز شده است.

محمدی‌زاده گفت: عملیات رسمی اجرایی این طرح با حضور یکی از مقامات کشوری به زودی آغاز می شود.

استاندار بوشهر بیان کرد: عملیات اجرایی جاده بوشهر – دیر به مسافت ۲۵ کیلومتر از سه ماه پیش آغاز شده است.

وی با گرامیداشت چهل و پنجمین بهار انقلاب، افزود: موفقیت های کشور مرهون و مدیون انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب است که به ما یاد دادند می توانیم چطور خودکفا و روی پای خودمان بایستیم و قله های دانش را کسب کنیم.

وی اظهار کرد: بزرگ ترین و اصلی ترین سرمایه های کشور جوانان هستند که کشور را روز به روز در جایگاه های بهتر و برتر قرار می دهند.

استاندار بوشهر ادامه داد: یکی از طرح های مهم افتتاحی دهه مبارک فجر امسال در بخش بندرریگ شهرستان گناوه، شروع بکار کارخانه مرغ مادر است.

وی گفت: اجرای این طرح در دهه فجر پارسال آغاز شد و در یک زمان مناسب و عرض یک سال به بهره برداری رسید.

محمدی زاده افزود: با توجه به اقداماتی که در زمینه تکمیل زنجیره مرغ در استان و شهرستان گناوه در حال انجام است، می توانیم صادر کننده مرغ به کشورهای جنوبی خلیج فارس باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اظهار کرد: طرح ۲ بانده کردن جاده ساحلی گناوه – بوشهر یکی از نیازها و آرزوهای دیرینه مردم این منطقه بوده که در دولت سیزدهم محقق و با حضور سه پیمانکار فعال شده است.

سیدمحمود دستغیبی افزود: این طرح در راستای افزایش ایمنی تردد به طول ۴۰ کیلومتر با ۱۷ هزار میلیارد ریال اعتبار اولیه در سه فاز فعال می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا