پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40707
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : هم‌زمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی سه پروژه شاخص راهداری شهرستان گناوه با حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر، فرماندار گناوه و جمعی از اقشار مختلف مردم این شهرستان آغاز شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 15 بهمن 1402 - 12:24

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر روز شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح های راهداری در گناوه اظهار کرد: پل بزرگ گشویی از خواسته های دیرینه مردم گناوه بوده که با مبلغ اولیه قرارداد سه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال روی دره گپ احداث خواهد شد.

وی افزود: این پل نقش بسزایی در تسهیل تردد به این بندر به خصوص در زمان افزایش مسافران دارد.

عبدالکریم اخترشناس با اشاره به اینکه مدت زمان احداث پل گشویی ۲۴ ماهه خواهد بود، تصریح کرد: دهانه این پل ۷۵ متری و بدون نصب پایه روی دره گپ با هدف تردد شناورها از زیر آن می باشد.

وی از آغاز عملیات اجرایی روکش آسفالت میدان بسیج تا پلیس راه گناوه خبر داد و گفت: این طرح به طول ۱۰ کیلومتر و اعتبار ۲۳۰ میلیارد ریال می تواند نقش بسزایی در ارتقای ایمنی کاربران جاده ای داشته باشد.

اخترشناس ادامه داد: همچنین احداث راه دسترسی بیمارستان امیرالمومنین (ع) گناوه به طول ۸۰۰ متر و اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال امروز آغاز شد.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر عنوان کرد: همزمان با چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، هفت طرح راهداری و حمل و نقل با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در گناوه افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: خوشبختانه با همراهی موثر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، طی دولت سیزدهم شاهد شروع طرح های بزرگی در این حوزه هستیم.

محمدهادی رستمیان ادامه داد: پل بزرگ گشویی از خواسته های دیرینه اهالی گناوه بوده که با پیگیری های انجام گرفته از منابع ملی اجرایی شده و امیدواریم در همین دولت هم تقدیم مردم شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا