شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40687
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۲۵ طرح این شرکت با اعتبار ۲۱ هزار میلیارد ریال به مناسبت بزرگداشت دهه فجرآغاز شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 بهمن 1402 - 16:43

به گزارش  صدای استان به نقل از روابط عمومی این شرکت، غلامرضا حشمتی اظهار کرد: از این شمار ۱۳ طرح با یکهزار و ۴۸۲ میلیارد و ۸۹۸ میلیون ریال آماده افتتاح شده که در دهه فجر بهره برداری می شود.
وی بیان کرد: شاخص ترین طرح‌های افتتاحی شامل نیرو رسانی، توسعه، بازسازی و بهینه سازی تهیه و تامین مصالح، حمل،ساخت، نصب، و احداث شبکه و تاسیسات است که با ۳۰۲ میلیارد و ۸۲۶ میلیون ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

حشمتی ادامه داد: احداث نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی در شهرستان “دشتی” با ۸۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اعتبار و خرید تجهیزات برق رسانی به طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در سراسر استان با ۷۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح‌های افتتاحی استان بوشهر برای دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر تصریح کرد: اصلاح و بهینه سازی شبکه های برق و رفع حریم در سطح استان با ۱۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار و اتوماسیون صنعتی تجهیزات شبکه در سراسر استان با ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار از دیگر طرح های این شرکت است.

حشمتی افزود: در دهه مبارک فجر همچنین عملیات اجرایی چهار نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۵۰ مگاوات در شهرستان‌های “تنگستان “، ” دشتی” و ” دیلم “با ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار آغاز می شود.

وی یادآور شد: در این دهه عملیات اجرایی ۲ هزار واحد نیروگاه خورشیدی ۵ کیوواتی حمایتی با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان‌های ۱۰گانه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا