شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40685
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر کل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: خبرنگاران و روابط عمومی ها تا ۲۸ بهمن فرصت دارند آثار خود را به دومین جشنواره رسانه ای فجر استان در قالب چند رسانه‌ای و مکتوب ارسال کنند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 14 بهمن 1402 - 16:42

ظرفیت‌های رسانه‌ای استان بوشهردر انعکاس خدمات نظام استفاده می‌شود -  خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

به گزارش  صدای استان به نقل از ایرنا. عباس مطاف در حاشیه افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های دهه فجر شهرستان بوشهر اظهار کرد: مهلت ارسال آثار تا ۲۸ بهمن ماه سال جاری است.

وی افزود: این جشنواره ویژه خبرنگاران، رسانه ها و روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان است و آثار از لحاظ کمی و کیفی بررسی و داوری می شوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: قالب چند رسانه ای در بخش های فیلم، عکس، موشن گرافی، اینفوگرافی، پادکست و گزارش عملکرد و قالب مکتوب نیز در بخش های گزارش، گفت و گوی تفصیلی، خبر، یادداشت و مقاله و کوتاه نویسی مجازی برگزار می شود.

مطاف بیان کرد: قالب چند رسانه ای به صورت کیفی و قالب مکتوب نیز به صورت کمی و کیفی، داوری و بررسی می شوند که البته آثار مکتوب باید همراه با مستندات منتشر شده در رسانه ها ارسال شوند.

وی در ارتباط با محورهای این جشنواره نیز گفت: طرح ها و برنامه های دهه فجر، سفر مسئولان دولت به استان در ایام دهه فجر امسال، خدمات ۴۵ ساله دستگاه ها و نهادها و همچنین مهم‌ترین و شاخص ترین پروژه ها و برنامه ها در سال جاری از محورهای این جشنواره است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر افزود: ارسال آثار مکتوب و چندرسانه‌ای از طریق پرتال استانداری بوشهر انجام می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا