شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40675
تعداد نظرات: ۰

استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی هزار و ۸۳۷ پروژه دهه فجر در استان خبر داد و گفت: استان بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 11 بهمن 1402 - 19:32

استان بوشهر در مسیر پیشرفت قرار دارد/ افتتاح و آغاز ۱۸۰۰ پروژهبه گزارش صدای استان؛  احمد محمدی زاده ظهر چهارشنبه در آئین نواخته شدن گلبانگ انقلاب در مدرسه دخترانه نجابت شهر بوشهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی خدمات ارزشمندی به مردم ارائه کرده و روز به روز شاهد رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم.

وی افزود: استان بوشهر در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد و دولت سیزدهم حضرت آیت الله رئیسی، در عرصه‌های مختلف، اقدامات بزرگ و ماندگاری انجام داده است.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هزار و ۸۳۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۴۷ هزار میلیارد تومان در دهه فجر افتتاح و کلنگ زنی می‌شوند.

وی اضافه کرد: از فردا دوازدهم بهمن ماه در شهرستان‌های ده گانه استان به ترتیب برنامه ریزی، حضور پیدا خواهیم کرد و پروژه‌های کوچک و متوسط و بزرگ را با حضور مسئولان ملی و استانی و محلی افتتاح و کلنگ زنی می‌کنیم.

محمدی زاده با دعوت از مردم برای حضور در جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی در شهرها و روستاهای مختلف استان ابراز داشت: یازدهم اسفند ماه سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود که از مردم شریف استان بوشهر می‌خواهیم حماسه‌ای بزرگ از حضور دشمن شکن در این انتخابات را رقم بزنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا