جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40610
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در سومین مرحله اعلام اسامی افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان، نام هشت نفر داوطلب از استان بوشهر نیز دیده می شود.

تاریخ انتشار: شنبه ، 7 بهمن 1402 - 18:03

به گزارش صدای استان، با اعلام شورای نگهبان هشت داوطلب دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تایید صلاحیت شده‌اند تا شمار آنها به ۱۴۲نفر افزایش یابد.

پیش از این در ۱۶ دی ماه امسال، بنا به اعلام رییس ستاد انتخابات استان بوشهر از ۲۶۴ نفر ثبت نام کننده داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ نفر انصراف داده و از بین ۲۵۴ داوطلب باقیمانده، ۱۲۲ نفر برای رقابت در این انتخابات توسط هیات نظارت بر انتخابات استان بوشهر تایید صلاحیت شده بودند.

در دوم بهمن ماه نیز شورای نگهبان اقدام به انتشار نتایج بررسی اعتراض داوطلبین رد صلاحیت شده کرد که در این مرحله ۱۲ نفر داوطلب از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تایید صلاحیت شدند.

با این شرایط تا امروز تعداد ۱۴۲ نفر معادل ۵۵.۹ درصد داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی از چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر تایید صلاحیت شده اند.

همچنین از چهار نفر داوطلب مجلس خبرگان رهبری از حوزه استان بوشهر که دارا یک کرسی نمایندگی این مجلس است، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ( نماینده کنونی بوشهر در مجلس خبرگان رهبری) و حجت الاسلام عبدالرسول قاسمی گنجایی تایید صلاحیت شده‌اند.

اسامی داوطلبین جدید تایید صلاحیت شده

حوزه بوشهر، گناوه و دیلم

۱. پروین دشتی زاده

۲.غلامرضا حقوقی

حوزه کنگان، دیر، جم و عسلویه

۱.مسعود تنگستانی

۲.حیدر حاجیان

۳.آله داد ساتیان نژاد

حوزه دشتی و تنگستان

۱.ابوالحسن دهاز

۲.رضا جمشیدی

۳.عبدالهادی جمالی


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا