شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40581
تعداد نظرات: ۰

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پرداخت وام به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را گسترش داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 4 بهمن 1402 - 08:54

به گزارش روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تفاهم‌نامه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه مجموعاً به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بین این نهاد و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شد.

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جلسه امضای این تفاهم‌نامه گفت: همکاری ۲ مجموعه از گذشته وجود داشته و در طول ۲ سال اخیر نیز توسعه مناسبی پیدا کرده است. بانک در تفاهم‌نامه گذشته تعهدات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین درجه کیفیت به معرفی‌شدگان صندوق ارائه داد و در تفاهم‌نامه جدید نیز تلاش می‌کنیم، چنین روندی حفظ شود و بهبود یابد.

پرداخت ۳ میلیون و ۱۰۰هزار فقره وام در سال جاری

وی اظهار داشت: فلسفه وجودی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، ارائه خدمات بانکداری خرد است. خوشبختانه در چند سال اخیر موفق شدیم رکوردهایی را جابه‌جا کنیم. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا همین برهه از سال جاری نیز بیش از ۳ میلیون ۱۰۰هزار فقره تسهیلات پرداخت کرده‌ و جزو بانک‌هایی است که با شمولیت مالی گسترده در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی است.

شمسی‌نژاد گفت: ارزش وام‌های پرداخت شده از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ۱۶۰ همت است و میانگین آن تقریباً ۵۲ میلیون تومان است. در طول ۲ سال اخیر ۶ میلیون نفر به مشتریان بانک افزوده شده و اکنون تعداد مشتریان بانک از مرز ۱۶ میلیون نفر فراتر رفته است.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران افزود: در حال حاضر کمترین معوقات شبکه بانکی که کمتر از نیم درصد است، متعلق به این بانک است. این مربوط به عملکرد بانک و رفتار مناسب مشتریان آن است. خوشبختانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مدار مثبتی حرکت می‌کند.

شمسی‌نژاد خاطرنشان ساخت: در تفاهم‌نامه جدید تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات را به معرفی‌شدگان صندوق ارائه کنیم و خدمات تا حد ممکن بدون هر گونه مراجعه به شعب بانک باشد. حتی برای وام‌هایی با مبالغ کمتر از ۱۰ میلیون تومان، کارمزد وام صفر در نظر گرفته شده است.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، صرفاً به دنبال کسب سود نیست

«بیت‌اله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نیز در این نشست اظهار داشت: تفاهم‌نامه با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای حمایت از مستمری‌بگیران صندوق است. سال گذشته ۲۲هزار فقره وام به ارزش ۹۶ میلیارد تومان پرداخت شد.

وی افزود: در سال جاری نیز با هم‌افزایی بین صندوق و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران این همکاری شکل گرفته است و مجموعاً ۲۰۰ میلیارد تومان در تفاهم‌نامه جدید پرداخت می‌شود. خوشبختانه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، صرفاً به دنبال کسب سود نیست.

مشمولان دریافت این تسهیلات تا هفته اول بهمن ماه به مدیریت‌های استانی معرفی خواهند شد تا بتوانند با کارمزد نهایتاً ۴ درصد و در اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه (به انتخاب وام‌گیرندگان) بدون نیاز به هرگونه مراجعه حضوری به بانک عامل مبالغ اختصاص یافته را دریافت کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا