پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40538
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: سعی ما در دولت سیزدهم بر این است تا مجتمع نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری شبانکاره و سه مجتمع دیگر در استان را کامل کنیم.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 1 بهمن 1402 - 19:17

مجتمع‌های هنری نیمه کاره در استان بوشهر تکمیل می‌شوند

به گزارش صدای استان، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و اجتماعی شبانکاره اظهار داشت: درک روشن از اهداف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مستلزم شناخت انجمن‌ها است و اهداف فردی و اجتماعی، از جمله عوامل مهمی است که در تشکیل و بقای انجمن‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: باید نسبت به فعال شدن انجمن‌ها در بخش فعال‌تر عمل کرد و بی شک فراهم کردن زیرساخت‌ها و فضاهای فرهنگی و هنری در تحرک و پویایی فعالیت‌ها فرهنگی و هنری نقش بسزایی خواهد داشت که سعی ما در دولت سیزدهم بر این است تا مجتمع نیمه تمام مجتمع فرهنگی هنری شبانکاره و سه مجتمع دیگر در استان را کامل کنیم.

افروغ افزود: با تأکیدات مقام معظم رهبری و دولت سیزدهم مسائل فرهنگی دارای اولویت هستند، مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم است و تعطیل کردن آن لطمات جبران ناپذیری به بار خواهد داشت از این رو بازگشایی نمایندگی ارشاد به همت بخشدار شبانکاره و سایر فرهنگ دوستان کار ارزشمندی است و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان هم تمام تلاش خود را برای فعالیت مجدد و ارائه خدمات به جامعه فرهنگ و هنر خواهد داشت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: دشمنان ما با تمام ابزارهای قدرتمند خود برای ایجاد آسیب و تخریب ساختار اجتماعی و فرهنگی ایران وارد میدان شده‌اند و ما در برابر همه خدعه‌های دشمن نیازمند کار فرهنگی بیشتر و کار جهادی در این زمینه هستیم.

افروغ در ادامه نسبت به دغدغه بحق فرهنگ دوستان شبانکاره ای در خصوص مجتمع فرهنگی هنری این بخش اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و همچنین اعتبار سفر رئیس جمهور در صورت تأیید فنی و مهندسی این پروژه کار این مجتمع ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در خصوص مسائل مطرح شده از قبیل سالن اجتماعات در کتابخانه عمومی و کتابخانه عمومی روستای دهداران سفلی قول‌های مساعدی دادند.

در پایان نشست نیز افراد حاضر در نشست مسائل و مشکلات حوزه فرهنگ و هنر را بیان کردند و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به سوالات حاضرین پاسخ دادند.

در حاشیه این نشست حامد منفرد به عنوان نماینده فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش شبانکاره معرفی شد و این نمایندگی به صورت رسمی آغاز به کار کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا