دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40366
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر:

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی ۹ ماه سال جاری ۴۶۰ مصوبه از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر ابلاغ شده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 6 دی 1402 - 16:38

به گزارش صدای استان، مهدی صفوی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی سال جاری تعداد ۵۷ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات ۴۲۰ بنگاه‌های اقتصادی برگزارشده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی می‌تواند نقش مهمی در توسعه اشتغالزایی و رشد تولید داشته باشد، افزود: مجموعاً ۵۷ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به منظور رسیدگی ویژه به مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی دارای مجوز از دستگاه‌های اجرایی نظیر صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری و غیره تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: در بازه زمانی مذکور از ۴۶۰ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که ابلاغ شده به دستگاه‌های استان تا کنون ۳۶۵ مصوبه معادل تقریباً ۸۰ درصد اجرایی شده و مابقی در دست اقدام می‌باشد.

وی تصریح کرد: در جلسات کارگروه تسهیل، تولیدکنندگان استان بوشهر این فرصت را پیدا می‌کنند تا به صورت رو در رو با مسئولین مربوطه مسائل و مشکلات مربوطه خود را مورد بررسی و تصمیم گیری لازم صورت پذیرد.

وی عنوان کرد: بیشتر مسائل و مشکلاتی واحدهای تولیدی که در نشست‌های امسال مطرح شده، شامل تأمین مالی (تعیین تکلیف بدهی معوق بانکی) مسائل تأمین اجتماعی، امور مالیاتی، تأمین زیر ساخت‌ها نظیر انشعابات آب، برق، گاز و غیره بوده است.

مدیرکل صمت استان بوشهر خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی مشکل دار می‌توانند از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مستقر در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان یا سامانه‌هایی مربوطه تعریف شده درخواست‌ها و مسائل و مشکلات خود را ثبت نمایند تا نسبت به آن رسیدگی شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا