جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40150
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : امام جمعه دیر گفت: صنایع پارس جنوبی حق مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر را ادا کنند.

تاریخ انتشار: شنبه ، 13 آبان 1402 - 16:59

صنایع پارس جنوبی حق جنوب استان بوشهر را ادا کنندبه گزارش صدای استان به نقل از مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بندر دیر به صحبت‌های استاندار بوشهر درخصوص نحوه هزینه کرد اعتبارات شورای راهبردی پتروشیمی‌ها اشاره کرد و گفت: ان شاالله آن چیزی که من دیدم صحیح باشد، حالا اگر مطلب درست منعکس نشده آقایان اصلاح کنند، استاندار محترم فرمودند که هرگونه هزینه کرد در شورای راهبردی باید از طریق استانداری و مدیران استانداری صورت گیرد.

وی تاکید کرد: همه می‌دانند که بالاخره این چهار شهرستان جنوبی هستند که آسیب‌ها را تحمل می‌کنند و این آلایندگی و مشکلاتی که هست به این شهرستان‌ها مربوط است، البته ما از میزان این کمک‌هایی که شورای راهبردی به چهار شهرستان می‌کند راضی و قانع نیستیم، کمک‌ها مطلوب نیست اما اینکه همین هم مدیران استانی بخواهند درباره اش تصمیم بگیرند تجربه ثابت کرده است که الفاتحه، دیگر چیزی نصیب مردم منطقه ما نخواهد شد کما اینکه درباره اعتبارات سفر ریاست جمهوری خود آقایان قبلاً اعلام کردند که بخش عمده اش را به شهرستان‌های دیگر داده اند البته به شهرستان ما هم داده بودند ولی نسبت به جاهای دیگر کم بود.

امام جمعه دیر عنوان کرد: حداقل چیزی که مربوط به اینجا است بله باید افزایش پیدا کند اما اینکه این هم در حوزه استانداری برود و استانداری بخواهد تصمیم بگیرد که کجا هزینه شود این را ما نمی‌پذیریم.

خطیب جمعه دیر با تسلیت درگذشت عالم متعهد و وارسته و مخلص و عاشق اهل بیت علیهم السلام حجت الاسلام سیدمحمد کراماتی، گفت: ایشان بیش از نیم قرن در منطقه ما به تبلیغ دین و ترویج احکام و ذکر فضائل و مناقب اهل بیت و روضه خوانی سالار شهیدان مشغول بودند.

وی افزود: حضور مردم در تشیع جنازه این عالم خدوم و بزرگوار نشانگر آن است که مردم قدرشناس خادمان خود هستند و علی رغم همه تبلیغاتی که علیه علما دین و روحانیت می‌شود مردم ما راه خود را پیدا کرده و این گونه از خادمان خود تجلیل می‌کنند.

امام جمعه دیر با گرامیداشت سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان، بیان کرد: این عزیزان از نظام و انقلاب و اسلام دفاع کردند و ما یادشان را گرامی می‌داریم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا