شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40032
تعداد نظرات: ۰

با صحبت‌هایی که کریستیانو رونالدو در بین دو نیمه دیدار با پرسپولیس مطرح کرد حالا پرسپولیسی‌هایی که این فوق ستاره را عاشقانه می‌پرستیدند نگاه متفاوتی به او خواهند داشت.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 30 مهر 1402 - 10:48

به گزارش ورزش سه محمدحسین کنعانی‌زادگان در مصاحبه تلویزیونی خود گفت کریستیانو رونالدو در بین دو نیمه بازی پرسپولیس – النصر به داور ازبک آن مسابقه گفته بود بازیکنان پرسپولیس مچ پای او را هدف گرفته‌اند و می‌خواهند مصدومش کنند.این صحبتی بود که بعد از آن مسابقه علیرضا بیرانوند هم مطرح کرده بود.
هم بیرانوند هم کنعانی‌زادگان تاکید داشتند همان صحبتی که رونالدو با داور داشت باعث شد میلاد سرلک در دقایق ابتدایی نیمه دوم اخراج شود وگرنه خطای او روی رونالدو مستحق دریافت کارت زرد نبود و داور ازبک هم نمی‌خواست به سرلک کارت زرد بدهد بخصوص اینکه در نیمه نخست هم اخطار به او داده بود.

1928129

با صحبت‌های این دو ستاره پرسپولیس حالا شاید هواداران و بازیکنان این تیم که پیش از این عاشقانه فوق ستاره پرتغالی را دوست داشتند و حتی می‌پرستیدند نگاه متفاوتی به او داشته باشند چرا که صحبت‌های رونالدو با داور باعث ده نفره شدن تیم محبوب‌شان شد و شاید اگر سرلک اخراج نمی‌شد، پرسپولیس با وجود نمایش ضعیف، مصدومیت‌ها و زمین خراب ورزشگاه آزادی نمی‌باخت.
البته ممکن است دوستداران و شیفتگان رونالدو این مساله را به حرفه ای بدون رونالدو ارتباط دهند و ایرادی هم نگیرند اما اینکه یک فوق‌ستاره از نام و اعتبار خود خارج از زمین فوتبال استفاده می‌کند تا شرایط مسابقه را به سود تیمش تغییر دهد چیزی نیست که در بازی جوانمردانه پذیرفتنی باشد.
با این وجود شاید همین مساله پرسپولیسی‌ها را هوشیار کرد که در بازی برگشت غیر از مسائل فنی مراقب رونالدو باشند تا بهانه دستش ندهند و اعتبار و زون نام او باعث بروز مشکلات اینچنینی برایشان نشود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا