پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 40010
تعداد نظرات: ۰
مدیر کل بنیاد شهید بوشهر در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره استانی ۴ شهید ۱۲ ساله خط مقدم:

نعمت اله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در جلسه برگزاری یادواره استانی ۴ شهید ۱۲ ساله خط مقدم این استان گفت: نوجوانان شهید استان بوشهر ابرمردانی بودند که با سن کم حماسه ها آفریدند و به ما درس غیرت و شرف دادند.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 30 مهر 1402 - 10:16

به گزارش صدای استان به نقل از ایثار، روز شنبه ۲۹ مهر ماه، جلسه برگزاری یادواره ۴ شهید ۱۲ ساله خط مقدم استان بوشهر با حضور نعمت اله غلامپور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر و مسئولین شهرستان دشتستان در محل سالن همایش های اداره کل برگزار شد.
در این جلسه نعمت اله غلامپور ضمن تشریح نقش نوجوانان و جوانان در دفاع مقدس و پاسداری از کیان انقلاب اسلامی ایران گفت: نوجوانان شهید دانش آموز استان بوشهر ابرمردانی بودند که با سن کم حماسه ها آفریدند و به همه ی ما درس غیرت و شرف و ورود به موقع در بزنگاه های انقلاب اسلامی دادند و نام خود را بر صفحه ی پر شکوه انقلاب اسلامی تا ابد حک کردند.
وی افزود: این نوجوانان احساس تکلیف نمودند و همانند بزرگ مردان به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی لبیک گفتند و در این ادای تکلیف جان خود را فدا کردند تا چراغ روشن آینده راه ما بشوند و وظیفه ی ما شناساندن این بزرگان تاریخ ایران اسلامی جهت الگوبرداری به نوجوانان و جوانان و نسل های آینده است.
لازم به ذکر است در میان شهدای استان بوشهر ۴ شهید ۱۲ ساله به نام های شهیدان سید علی طاهری نژاد از شهر برازجان، ناصر رازی از شهر بوشهر و حسین صافی و محمد لر از شهر جم وجود دارد که در خط مقدم جبهه به شهادت رسیدند و یادواره ایشان در تاریخ ۸ آبان ماه سال جاری ساعت ۹ صبح با حضور دانش آموزان در سالن شهید شاهینی شهر برازجان برگزار خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا