شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39985
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خبر داد:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از ثبت نام برای اعزام امدادگران به هلال احمر خبر داد و گفت: در تجمع بزرگ مردم استان بوشهر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی که با محوریت هلال احمر برگزار شد، ثبت نام برای اعزام امدادگران به غزه هم در دستور کار قرار گرفت.

تاریخ انتشار: شنبه ، 29 مهر 1402 - 13:10

به گزارش « صدای استان »؛ احسان ایزدپناه در حاشیه تجمع بزرگ مردم استان بوشهر در محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس با اشاره به اقدامات ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار داشت: خانواده بزرگ هلال احمر استان بوشهر همنوا و همراه با سایر مردم ایران و مسلمانان آزاد اندیش جهان، این جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند.

وی بیان کرد: امروز اینجا جمع شدیم تا یکصدا فریاد نابودی رژیم صهیونیستی را فریاد بزنیم و اعلام کنیم برای حمایت از مردم مظلوم غزه آماده هستیم.

ایزدپناه خاطرنشان کرد: حضور گسترده و پرشور مردم بوشهر در این تجمع نشان از بیداری، دشمن ستیزی و ولایتمداری این مردم است و ما هم مفتخریم که در این تجمع بزرگ سهم کوچکی داشتیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در مورد اقدامات انجام شده برای این تجمع بزرگ مردمی گفت: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته در هلال احمر، دستگاه های مختلفی با ما برای این تجمع همکاری کردند، فرمانداری و موسسه فرهنگی شهرداری، و شماری از دستگاه های اجرایی و شعب هلال احمر استان بوشهر هر کدام وظایفی داشتند که نتیجه آن را امروز در این تجمع باشکوه ملاحظه می کنید.

ایزدپناه اضافه کرد: در حاشیه این تجمع ثبت نام برای اعزام امدادگران هلال احمر به غزه انجام می شود، ضمن اینکه هلال احمر همچون سایر خدمات امدادرسانی و عملیاتی، آماده همکاری های لازم برای کمک به مردم مظلوم غزه هم هست.

وی بیان داشت: همچنین امروز چادر ویژه دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی از مردم نجیب و شریف استان بوشهر برای ارسال به غزه هم برپا شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا