شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39867
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: استاندار بوشهر گفت: شاخص های قابل ارزیابی در وزارت کشور و فراجا نشان از امنیت بالا و مناسبی در استان بوشهر است که به عنوان استانی امن در سطح کشور معرفی کرده است.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 16 مهر 1402 - 18:00

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، احمد محمدی زاده روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر در هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: یکی از مولدهای خوب انقلاب داشتن نیروهای نظامی و انتظامی با تقوا، مخلص و جان بر کف در راه آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی است که سبب شده شاهد یک امنیت پایداری در سطح کشور و استان باشیم.

وی افزود: شاخص های قابل ارزیابی در وزارت کشور و فرماندهی انتظامی کشور نشان از امنیت بالا و قابل قبولی در استان بوشهر است که این استان را به عنوان استانی امن در سطح کشور معرفی کرده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ایجاد این امنیت پایدار در این استان سبب شده که محیط برای سرمایه گذاری بخش های خصوصی در حوزه های مختلف صنعتی، اقتصادی و تولیدی رو به فزونی رود به گونه ای که در هفته دولت امسال شاهد سرمایه گذاری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردی ریالی با یک هزار و ۱۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی در این استان باشیم.

محمدی زاده ادامه داد: برقراری نظم و امنیت توسط نیروهای نظامی و انتظامی در سطح کشور و استان بوشهر مصداقی از مجاهدت در راه خدا است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز عنوان کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر با اهدا خون ۱۵۸ شهید، برگ زرینی بر افتخارات این نیرو برای تامین امنیت مردم برقرار کرده است.

سردار حیدر سوسنی افزود: بر اساس شاخص های وزارت کشور، در سال گذشته استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر نیروهای انتظامی کشور شده است.

وی ادامه داد: کسب رتبه آخر شرارت، ۲۹ نزاع های فردی و دسته جمعی، ۲۷ سرقت، ۲۱ تصادفات رانندگی و قتل بخشی از موفقیت های این نیرو در سطح کشور بوده است.

در پایان مراسم صبحگاه یگان های مختلف نظامی و انتظامی ضمن ادای احترام به شهدای فراجا، از مقابل تمثال حضرت امام(ره) و رهبری رژه رفتند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا