دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39860
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: در سفر دوم ریاست جمهوری به استان بوشهر در اسفندماه سال گذشته، هشت هزار و ۴۲۰ میلیارد ریال اعتبار به این سازمان در استان مصوب شد که به زودی ابلاغ و وارد مرحله اجرایی می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 16 مهر 1402 - 17:41

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، عبدالکریم اخترشناس در چهارمین نشست شورای راهداری و حمل و نقل استان بوشهر اظهار کرد: در سفر اول رییس دولت سیزدهم به استان بوشهر،۳۷۰ میلیارد ریال به طرح های این سازمان در استان تعلق گرفت.

آماده‌سازی راه‌های بوشهر برای فصل بارندگی/ لایروبی پل‌ها و آبروها

وی ادامه داد: افزایش چندین برابری اعتبار مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری در بخش راهداری نشان دهنده اجرای موفق تعهدات سفر قبلی و اعتماد به عملکرد مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی های هواشناسی مبنی بر پاییز و زمستان پربارش در استان، گفت: تنقیه و لایروبی پل و آبروهای باقی مانده در محورهای مواصلاتی در کوتاه ترین زمان ممکن تا قبل از شروع بارندگی ها انجام شود.

اخترشناس بر نگهداری مناسب ماشین آلات راهداری و آمادگی برای طرح راهداری زمستانی تاکید کرد و یادآور شد: برخورد مناسب با ارباب رجوع و هم افزایی همکاران در راستای اهداف سازمانی، موجب استمرار موفقیت های این اداره کل خواهد شد.

وی ادامه داد: تلاش می شود با تسریع در طرح‌های شاخصی نظیر پل جدید سیدرضا گناوه، قطعه اول ایمن‌سازی پیچ‌های جاشک، آسفالت محور سرچشمه به باغان، میدان بردخون و تعریض قطعه اول محور بردخون- دیر شاهد بهره برداری از آنها تا دهه فجر باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا