جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39561
تعداد نظرات: ۰
به مناسبت هفته دولت؛

پروژه های بخش ارم و بوشکان دشتستان به مناسبت هفته دولت با حضور احمد بنافی فرماندار شهرستان، معاونین فرماندار، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی، بخشداران ارم، بوشکان و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 7 شهریور 1402 - 14:32

به گزارش صدای استان؛ در پنجمین روز از هفته دولت با ورود احمد بنافی فرماندار شهرستان به بخش بوشکان تجدید میثاق و غبارروبی گلزار شهدا در ادامه، خانه بهداشت روستایی درنگ با زیر بنای ۸۵ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.
کلنگ زنی و افتتاح پروژه های عمرانی شهر بوشکان از دیگر اقداماتی بود شامل؛ زیر سازی، جدول گذاری و آسفالت خیابان و معابر به طول ۱۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، اجرای زیر سازی و ادامه بلوار امام زاده شهر بوشکان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال، فاز دوم پارک بزرگ شهرداری بوشکان، ساختمان یادمان شهدای گمنام با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد، زیر سازی و جدول گذاری کوچه و معابر شهر بوشکان کلنگ زنی شد.

عملیات اجرایی پایگاه اورژانس جاده ای ۱۱۵ بوشکان با زیر بنای ۱۲۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال با مدت زمان پروژه ۱۲ ماه آغاز شد.
گفتنی است عملیات اجرایی یادمان شهدای گمنام بخش بوشکان با ۳۶ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیاردو ۱۰۰ میلیون ریال آغاز شد.
عملکرد یکساله عمرانی و خدمات شهری شهرداری بخش ارم شامل؛ کلنگ زنی پروژه پیاده رو سازی بلوار امام خامنه ای با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و ساخت ۳ ماه، بازسازی کانال دفع آب‌های سطحی مرکز شهر تنگ ارم با قرار داد ۱۱ هزار میلیارد ریال با پیمان ۳ ماهه، احداث پیاده رو سلامت فاز اول با قرار داد ۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با پیمان ۳ ماهه به زمین زده شد.

همچنین زیر سازی و آسفالت معابر شهر تنگ ارم به مساحت ۶ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردو ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
عملیات اجرایی پروژه استخر ذخیره آب باغات روستایی رود فاریاب دشتستان با حجم مفید استخر ۵۴۰۰ متر مکعب با سازه خاکی و روکش “ژئو ممبران” با تعداد بهره برداران ۳۰۰ نفر آغاز شد.
در راستای توسعه گاز رسانی شهری، روستایی و صنایع استان با هدف محرومیت زدایی و رونق تولید دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر یکصدو ۱۰ میلیارد ریال واقع در روستای تنگ درکش از توابع بخش ارم دشتستان به طول ۸۰ کیلومتر شبکه و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.


برچسب ها: #بوشکان #دشتستان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا