پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39507
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: همزمان با سومین روز از هفته دولت ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری بیش‌از ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان با حضور استاندار بوشهر در گناوه به بهره‌برداری رسید یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 5 شهریور 1402 - 09:25

افتتاح آغاز اجرای ۵۷ طرح‌های عمرانی و اقتصادی در گناوه

 

به گزارش صدای استان به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در سومین روز از هفته دولت طرح‌های مهم اقتصادی و عمرانی در شهرستان گناوه با حضور استاندار بوشهر وارد مدار بهره‌برداری و اجرا شد.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح این طرح‌ها با تبریک هفته دولت، توجه ویژه به مطالبات مردم را مورد تأکید قرار داد و گفت: در دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به مطالبات و درخواست‌های مردم شده است که طرح‌های اشتغال‌زایی و تأمین مسکن در اولویت قرار دارد.

احمد محمدی‌زاده با اشاره به افتتاح و آغاز طرح‌های عمرانی و اقتصادی در گناوه، افزود: در هفته دولت ۸۱ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری شش هزار و ۳۶۸ میلیارد تومان در شهرستان گناوه افتتاح و یا اجرایی می‌شود.

وی از افتتاح ۵۷ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار و ۶۲۵ میلیارد تومان در سومین روز از گرامیداشت هفته دولت در گناوه خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۶ طرح اقتصادی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۱۴ میلیارد تومان افتتاح شد.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به افتتاح ۵۱ طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار ۵۱۱ میلیارد تومان در گناوه، ادامه داد: در مجموع ۲۴ طرح اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۴ هزار و ۸۵۶ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن در شهرستان گناوه آغاز شده است.

وی از واگذاری ۴۷۶ قطعه زمین مسکونی به متقاضیان ساخت مسکن در گناوه خبر داد و اضافه کرد: این زمین‌های مسکونی برای ساخت یک‌هزار و ۱۵۱ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار شده است.

محمدی‌زاده همچنین از افتتاح واحد تولیدی خوراک آماده واحد‌های مرغداری در گناوه خبر داد و گفت: این مرکز تولیدی به ظرفیت تولید ۴۰ تن در یک شیفت با سرمایه‌گذاری ۶۵ میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا