پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39471
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر از دومین جشنواره رسانه ای “خبر خوب” ویژه هفته دولت در استان بوشهر خبر داد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 شهریور 1402 - 06:23

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، عباس مطاف در نشست هماهنگی جشنواره رسانه‌ای هفته دولت استان اظهار کرد: آثاری که در بازه زمانی یکم تا ۱۲ شهریور تولید شوند، در دومین جشنواره رسانه‌ای خبر خوب شرکت داده می شوند.

وی بیان کرد: خبرنگاران و عکاسان استان، از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه می‌توانند آثار خود را ارسال کنند و آثاری که در بازه زمانی مذکور، تولید و به دبیرخانه ارسال شده باشد، شرکت داده می شوند.

مطاف یادآور شد: از خبرنگاران، عکاسان و اهالی رسانه استان برای مشارکت در جشنواره دعوت به عمل می آید و انتظار می رود آثار خود را در زمینه خدمات و اقدامات دولت تا قبل از اتمام موعد مقرر ارسال کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر تصریح کرد: خبرنگاران از طریق پورتال استانداری بوشهر به آدرس ostb.ir آثار خود را ارسال کنند.

مطاف در ارتباط با نحوه ارسال در پورتال استانداری نیز بیان کرد: خبرنگاران با ورود به پورتال استانداری، خبرها و یا تصاویر و پوسترها و اینفوگرافی را برای شرکت در جشنواره، در یک فایل مجزا، ارسال کنند.

وی با اشاره به محورهای جشنواره گفت: عکس، عکس‌نوشته، اینفوگرافی، پوستر، گزارش خبری، خبر، مصاحبه تفصیلی، گفت‌وگو، یادداشت، مقاله، چندرسانه‌ای، موشن‌گرافی، تایپوگرافی و متون کوتاه مجازی از جمله محورهای جشنواره است.

مطاف یادآور شد: بیشترین آثار تولیدی، بیشترین خبر و پربازدیدترین خبر نیز از محورهای دیگر دومین جشنواره رسانه‌ای “خبر خوب” است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا