یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39469
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: همزمان با هفته دولت در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان، امام جمعه و استاندار بوشهر نمایشگاه دستاوردهای دولت در معرفی خدمات و فعالیت‌های مختلف در مصلا جمعه بوشهر راه‌اندازی شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 شهریور 1402 - 05:21

به گزارش صدای استان به نقل از تسنیم، نمایشگاه دستاوردهای دولت به منظور نمایش و ارائه گزارش عملکرد دولت سیزدهم در بوشهر ظهر امروز در مصلا جمعه راه‌اندازی شد.

این نمایشگاه که تا پایان هفته دولت برقرار است به فرصتی برای دیدار چهره به چهره مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای پاسخگویی به مطالبات مردم تبدیل شده است.

در نمایشگاه دستاوردهای دولت فعالیت دستگاه‌های مختلف اجرایی استان بوشهر در غرفه‌ها در قالب‌های مختلفی صنعت، معدن، تجارت، صنعت برق، آب، کشاورزی، بهداشت، درمان، حوزه‌های اقتصادی گمرک، بندر، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، ساخت مسکن، راهسازی، حمل و نقل، عمران شهری، روستایی و دیگر عرصه‌ها در راستای جهاد تبیین عرضه شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان بوشهر هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه گوشه‌ای از خدمات دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف اطلاع‌رسانی خدماتی که دولت در یک سال گذشته ارائه کرده برگزار شده است.

سعید حیدری با بیان اینکه مسئولان در نمایشگاه پاسخگوی مطالبات مردم در ابعاد گوناگون هستند افزود: نمایشگاه دستاوردهای دولت در راستای جهاد تبیین است تا مردم بتوانند با خدمات دولت سیزدهم و تلاش مسئولان ادارات و سازمان‌ها بیشتر آشنا شوند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا