پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39464
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: ۶ پروژه پایش تصویری در روستاهای اشکالی، چاه پیر، بازویی، عالی حسینی، منصور جنوبی، گلنگون در شهرستان تنگستان افتتاح شد.

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 شهریور 1402 - 03:19

۶ پروژه پایش تصویری در روستای تنگستان افتتاح شد

 

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، فرماندار تنگستان در این آئین اظهار داشت: برای نصب تعداد ۴۵ پایه و ۷۰ دوربین شامل ۵۰ دوربین محیطی و ۲۰ دوربین پلاک خوان در روستاهای اشکالی، چاه پیر، بازویی، عالی حسینی، منصور جنوبی، گلنگون اعتباری بالغ ۱۲ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان از محل اعتباری شهرستان و دهیاری‌ها هزینه شده است.

احمد لطفی افزود: این سامانه تصویری در ورودی و خروج روستاها با هدف کنترل ترددها، ثبت سرعت، آسیب شناسی و افزایش ضریب امنیت نصب و راه اندازی شده است.

وی ارتقای امنیت اجتماعی، حفظ اموال عمومی، پیشگیری و جلوگیری از هرگونه سرقت در سطح منطقه را از مزایای اجرای این طرح بیان کرد. اجرای طرح تجهیز روستای تنگستان به دوربین‌های پایش تصویری نقش مهمی در ارتقای امنیت عمومی روستا و پیشگیری از بروز برخی تخلفات نظیر سرقت ایفا می‌کند.

لطفی ادامه داد: در بیش از ۱۰ روستای دیگر تنگستان توسعه نظارت تصویری در دستور کار قرار دارد تا پایان شهریور تکمیل خواهد شد که می‌توان از این ظرفیت برای نظارت بیشتر در حوزه پیشگیری و ارتقای امنیت اجتماعی، حفظ اموال عمومی، و جلوگیری از هرگونه سرقت داشته باشد.

همچنین ساختمان دهیاری روستای اشکالی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری با زیر بنای ۱۰۰ متر مربع افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.


برچسب ها: #تنگستان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا