پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39453
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: همزمان با دومین روز هفته دولت، عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه منطقه حرم به حرم گناوه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 3 شهریور 1402 - 22:13

 

به گزارش صدای استان به نقل از مهر، مدیر آموزش و پرورش گناوه صبح جمعه در این آئین با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان گناوه در راستای توسعه فضاهای آموزشی و تجهیز مدارس شهرستان ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ضرغام مردانی گفت: مدرسه ابتدایی منطقه حرم به حرم گناوه در زمینی به متراژ ۴ هزار و ۷۷ متر مربع و زیربنای هزار و ۸۰۰ متر مربع با ۱۲ کلاس درس احداث خواهد شد.

وی گفت: زمین این مدرسه از سوی ۲ نفر از خیرین اهدا شده است و از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر احداث می‌شود.

عملیات اجرایی مدرسه ۱۲ کلاسه در گناوه آغاز شد

وی گفت: احداث مدرسه دیگری ۱۲ کلاس متوسطه اول نیز در همین منطقه در سال جاری در نظر گرفته شده است که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

مردانی اضافه کرد: در این منطقه از شهر گناوه در گذشته در زمینه فضاهای آموزشی اقدامی صورت نگرفته با توجه به توسعه و افزایش جمعیت این منطقه نیاز به فضاهای آموزشی بیشتر برای این منطقه است که امیدواریم با همکاری همه مسئولان و خیرین این امر مهم محقق انجام شود.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا