پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39435
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت، پایگاه اورژانس شهری خیرساز ۱۱۵ بندرگناوه در آئینی به بهره برداری رسید.

تاریخ انتشار: جمعه ، 3 شهریور 1402 - 13:42

 

به گزارش  صدای استان به نقل از ایرنا، پایگاه اورژانس ۱۱۵ در محله حرم به حرم شهر گناوه به همت خیر نیک‌اندیش علی بیروتی و به نیت و نام پدر این خیر زنده یاد حاج حسین بیروتی در ۲ طبقه با زیربنای ۳۲۰ متر مربع و اعتبار ۶۰ میلیارد ریال احداث شده است.

فرماندار گناوه روز پنجشنبه در این آیین گفت: احداث و افتتاح پایگاه خیرساز از برنامه‌های خوب هفته دولت در راستای خدمت رسانی به مردم است.

محمدتقی صفری اظهار کرد: تامین نیروی انسانی و آمبولانس در بخش درمان و بهداشت بخصوص در این پایگاه بسیار مهم و ضروری است.

وی افزود: باتوجه به اینکه ساختمان این پایگاه دارای زیرساخت مناسب برای استقرار یک پزشک دارد باید نسبت به این مهم اقدام شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: در هفته دولت پروژه های مختلفی با اعتبار بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرایی خواهد شد .

رئیس شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: این شهرستان دارای سه پایگاه اورژانس جاده‌ای و یک پایگاه اورژانس شهری با ۲ کد آمبولانس فعال تا قبل از افتتاح این پایگاه بوده است که با افتتاح این پایگاه دارای ۲ پایگاه اورژانس شهری شد.

عصمت حیدری افزود: جمعیت یکصدهزارنفری گناوه، بیرون بودن ۲ بیمارستان‌ در محدوده شهر، حضور گسترده مسافران در طول سال از مهمترین دلایل ضرورت راه اندازی پایگاه دوم اورژانس ۱۱۵ شهری بوده است.

وی اظهار داشت: باتوجه به اینکه تامین نیروهای اورژانس ۱۱۵ نیاز به مساعدت و کمک دارد در این زمینه پیگیری‌هایی نیز انجام شده است و امیدواریم برطرف شود.

علی بیروتی خیر این پروژه اظهار داشت: انتظار می‌رود با همکاری همه ادارات مرتبط و مدیران شهرستانی و استانی شاهد افتتاح پروژه‌های بزرگ‌تری برای خدمت به مردم شهرستان گناوه باشیم.

وی گفت: در حالی که سال گذشته قول تامین نیرو و آمبولانس برای این پایگاه داده شد اما تاکنون اقدامی نشده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا