پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39431
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : همزمان با بزرگداشت نخستین روز از آغاز هفته دولت افتتاح و عملیات اجرایی ۴۹۸ پروژه عمرانی و زیرساختی در شهرستان های تنگستان و دشتی استان بوشهر با حضور مسوولان و مردم آغاز شد.

تاریخ انتشار: جمعه ، 3 شهریور 1402 - 11:15

به گزارش صدای استان به نقل از ایرنا، استاندار بوشهر روز پنجشنبه در آیین غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا شهر بوشهر گفت: در شهرستان تنگستان از ۱۴۴ طرح با ۲ هزار و ۹۷۱ میلیارد تومان اعتبار، ۱۱۵ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۲۹ طرح آغاز و ۱۵ برنامه شاخص فرهنگی انجام می شود.

احمد محمدی زاده اظهار کرد: در شهرستان دشتی از ۱۳۶ طرح با اعتبار ۵۱۹ میلیارد تومان، ۱۰۳ طرح افتتاح و عملیات اجرایی ۳۳ طرح آغاز و ۳۰ برنامه شاخص اجرایی می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در هفته دولت سال جاری یکهزار و ۱۵۹ طرح با اعتبار ۲۶۹ هزار و ۹۲۶ میلیارد تومان در سطح استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

احمد محمدی‌زاده افزود: پیش بینی می‌شود وزرای جهادکشاورزی، نیرو، راه و شهرسازی، نفت و آموزش و پرورش برای افتتاح و آغاز عملیات اجرایی طرح های هفته دولت در استان بوشهر حضور داشته باشند.

وی یادآورشد: از مجموع یکهزار و ۱۵۹ طرح افتتاحی و آغاز عملیات اجرایی در هفته دولت استان بوشهر، یکهزار و ۷۶ طرح با اعتبار ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ۸۳ طرح اقتصادی با اعتبار ۲۵۰ هزار و ۴۸۶ میلیارد تومان را شامل می شود.

استاندار بوشهر گفت: از مجموع برنامه های این هفته، ۹۱۰ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۲۵۵ هزار و ۷۲۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۲۴۹ طرح با اعتبار ۱۴ هزار و ۲۴۱ میلیارد تومان آغاز می شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا