دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39414
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: در هفته دولت سال جاری، عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۵۶ طرح این سازمان با اعتبار پنج هزار و ۲۹۰ میلیون ریال انجام می‌شود.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 31 مرداد 1402 - 11:25

عبدالکریم اخترشناس - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان | Mehr News Agencyعبدالکریم اخترشناس در نشست با رسانه‌های استان بوشهر گفت: از این تعداد ۵۴ پروژه عمرانی با اعتبار پنج هزار و ۲۹۰ میلیارد ریال دولتی و ۲ پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

 

وی افزود: مهمترین طرح‌های شاخص هفته دولت شامل ریز به سرچشمه شهرستان جم، اصلاح پیچ‌های جاشک، اصلاح پیچ مخازن، روکش آسفالت خروجی گناوه و رفوژ میانی آبپخش به کلل است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: اصلاح رفوژ میانی غربی قطعه دو دیر، بهسازی راه روستایی حسینکی به احمدی و بهره‌برداری از مجتمع خدماتی رفاهی یزدانی از دیگر طرح‌های هفته دولت به شمار می‌رود.

 

اخترشناس ادامه داد: از دیگر طرح‌های هفته دولت می‌توان به بهسازی و اصلاح نشست‌های جم – فیروزآباد و عسلویه – جم، ایجاد روشنایی راه روستایی دویره به چاهکوتاه و تعریض محور روستایی محمد جمالی دشتستان اشاره کرد.

 

وی با اعلام این که این سازمان برای جابجایی زوار اربعین برنامه‌های وسیعی دارد گفت: ۸۰ درصد اتوبوس‌های تحت حمایت این سازمان کار انتقال زوار اربعین را انجام می‌دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر عنوان کرد: استان بوشهر یکی از استان‌های جوان کشور در حوزه حمل و نقل است به گونه‌ای که در حوزه اتوبوس با میانگین سنی هفت ساله و کامیون با ۱۷ سال همراه است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا