دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39312
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: همه مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان بوشهر در حوزه راهداری اجرایی شده است.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 25 مرداد 1402 - 12:03

همه مصوبات سفر رئیس جمهور در حوزه راهداری استان بوشهر اجرایی شدبه گزارش « صدای استان» به نقل از مهر؛  عبدالکریم اخترشناس صبح چهارشنبه در نشست با رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیش از ۷۲ خدمت به مردم ارائه می‌کند

وی اضافه کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر خود را ملزم به اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت الله رئیسی بویژه در تسهیل و ارائه خدمات به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته می‌داند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به اجرایی شدن همه مصوبات سفر نخست ریاست جمهوری به استان، تاکید کرد: با بهره برداری بخشی از این پروژه‌ها در سال جاری، مردم از شیرینی این خدمات برخوردار خواهند شد.

اخترشناس یادآور شد: بخشی از اقدامات این اداره کل در دولت سیزدهم از مطالبات دیرینه مردم بوده که احداث پل جایگزین روستای درودگاه دشتستان، پل سیدرضا گناوه، ایمن سازی پیچ‌های جاشک و میدان گازی در کنگان و شروع روکش محورهای شریانی از آن جمله است.

وی با اشاره به فعالیت‌های این اداره کل در آستانه پیاده روی اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: همه ظرفیت‌های ناوگان و جاده‌ای برای سفر ایمن عاشقان اباعبدالله حسین (ع) بکار گرفته ایم تا انشاالله امسال شاهد بهترین خدمات به زائران باشیم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا