جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39283
تعداد نظرات: ۰

خلیج فارس: مدیرعامل خانه مطبوعات کشور از برگزاری جشنواره رسانه‌ای استان‌های مرزی خلیج فارس از سیستان و بلوچستان تا خوزستان در شهرستان عسلویه خبرداد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 22 مرداد 1402 - 22:33

جشنواره رسانه‌ای استان‌های مرزی خلیج فارس در عسلویه برگزار می شود

به گزارش خلیج فارس، مازیار هوشمند در نشست خبری که در سالن اجتماعات فرمانداری عسلویه برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور مؤثر خبرنگاران و رسانه‌های شهرستان عسلویه در عرصه خبر و اطلاع رسانی اظهار داشت: خبرنگاران عسلویه در جشنواره‌ها و رویداد رسانه‌ای حضور فعال دارند و آثار آنها در رسانه‌های استانی و بعضاً کشوری منتشر می‌شود و پیش از این در نمایشگاه مطبوعات هم حضور پر رنگ و فعالی داشتند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور افزود: در رویداد رسانه‌ای جنوب استان که در روزهای اخیر در شهرستان جم برگزار شد نیز خبرنگاران عسلویه حضور داشتند و مقام‌هایی نیز کسب کردند.

 

وی افزود: در گستره شهرستان عسلویه ۱۲ رسانه رسمی و مجوز دار داریم که دارای ساختار رسمی و قانونمند هستند این نشان می‌دهد که خبرنگاران این شهرستان می‌خواهند نظام مند و در یک ساختار قانونی فعالیت کنند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات کشو بیان کرد: از شرکت‌های نفت گاز و پتروشیمی در منطقه انتظار می‌رود از ظرفیت خبرنگاران شهرستان عسلویه بیشتر استفاده کنند. این ظرفیت مسئولان را بی نیاز می‌کند که بخواهند برای انعکاس رویدادهای حوزه فعالیت خود از خارج از این منطقه با صرف هزینه خبرنگار دعوت کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا