سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39232
تعداد نظرات: ۰
مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان :

جلال اسلامیان _صدای استان : ماریا خویشدوست در نشت رسانه ای مدیران حوزه سلامت شهرستان و شنبه های پاسخگویی صبح شنبه ۲۱ مردادماه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در هفته دولت پروژه خانه بهداشت روستاهای درنگ، قراولخانه، سرکره، میاندشت و پایگاه خدمات سلامت بهرام آباد در سال جاری به بهره برداری می‌رسند. خویشدوست در…

تاریخ انتشار: شنبه ، 21 مرداد 1402 - 10:38

جلال اسلامیان _صدای استان : ماریا خویشدوست در نشت رسانه ای مدیران حوزه سلامت شهرستان و شنبه های پاسخگویی صبح شنبه ۲۱ مردادماه، در جمع خبرنگاران اظهار داشت : در هفته دولت پروژه خانه بهداشت روستاهای درنگ، قراولخانه، سرکره، میاندشت و پایگاه خدمات سلامت بهرام آباد در سال جاری به بهره برداری می‌رسند.

خویشدوست در ادامه صحبت های خود از کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده ای بوشکان با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان با ۱۲۵ متر مربع در هفته دولت خبر داد وگفت : آغاز عملیات اجرایی آزمایشگاه شیمی آب با اعتبار یک میلیارد تومان، سالن چندمنظوره سعدآباد با ۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین پانسیون مرکز بخش بوشکان، خانه بهداشت عطیبه و محمد جمالی از دیگر پروژه هایی هستند که در هفته دولت افتتاح می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان در بخش دیگر از صحبت های خود همچنان از افتتاح پروژه‌ های سال گذشته خبر داد و گفت : همراه سرای خیر ساز بیمارستان شهید صادق گنجی برازجان با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان و افتتاح مرکز درمانی ناباروری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان از دیگر پروژه هایی بود که در سال گذشته به بهره برداری رسید.

وی از اجرای فاز دوم بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان، پانسیون ۱۶ واحدی پزشکان و توسعه اورژانس بزرگسالان بیمارستان گنجی برازجان خبر داد و گفت : ۴۱ اردوی جهادی و ارائه یک هزارو ۳۳۱خدمت دندانپزشکی در روستاهای شهرستان در سال گذشته بوده است.
وی از وضعیت آزمایشگاه جامع خیر ساز زنده یاد سید هادی موسوی در برازجان خبر داد و افزود : این آزمایشگاه با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان در زمینی به مساحت هزارو ۵۰۰ متر مربع در حال ساخت است.

وی از ارتقاء ۲۵ درصدی وضعیت آب شرب مصرفی سال گذشته در شهرستان خبر داد و اظهار داشت : هرجا سلامت مردم و جامعه در معرض خطر باشد ما ورود خواهیم کرد و مردم با مراجعه به سامانه ۱۹۰ می‌توانند شکایات خود را مطرح و کارشناسان ما در این مورد پیگیری های لازم را انجام می‌دهند.
مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای ۲۰ پروژه عمرانی در هفته دولت خبر داد و گفت : ۱۲ پروژه در حال احداث، سه پروژه کلنگ زنی با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال، پنج پروژه افتتاحیه با اعتباری بالغ بر ۱۳۵ میلیارد ریال، از پروژه های حوزه سلامت شهرستان دشتستان هستند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا