پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39180
تعداد نظرات: ۰
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

جلال اسلامیان _صدای استان : نشست فرماندار دشتستان به مناسبت روز خبرنگار، شامگاه سه شنبه ۱۷ مرداد ماه، با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونین فرماندار با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری برازجان برگزار شد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 18 مرداد 1402 - 17:35

به گزارش صدای استان :دکتر افروغ مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، گفت : هر پدیده ای در عالم رقم می‌خورد، بی شک آنچه که از آن می‌ماند روایتی است که از این موضوع ماندگار می‌شود.
افروغ ادامه داد : وظیفه روایتگری را شما خبرنگاران بدست گرفته اید و شرایطی دارد این روایتگری که حتما آن را باید مد نظر داشته باشیم.
وی با بیان اینکه ما خبرنگاران را جزئی از خودمان می‌دانیم افزود : شأن شما خیلی بالا است و دولت محترم ارزش برای اصحاب رسانه قائل است.
مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه ما نسبت به سلیقه های سیاسی هیچ گونه کنشی نداریم گفت : سلیقه های سیاسی برای ما محترم است، اما یک خط قرمز اساسی و جدی داریم که با هیچ احدی کوتاه نمی‌آییم آنهم مسئله انقلاب اسلامی است.
فرماندار دشتستان ضمن تبریک روز خبرنگار و اصحاب رسانه یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه را گرامی داشت و گفت : یکی از مشاغل سخت در حوزه اجتماعی کار خبرنگاری است، رسانه یک جایگاه ممتاز دارد.
احمد بنافی ادامه داد: در حوزه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و در حوزه افکار عمومی قطعا رسانه در این قرن، و قرن پیشین دچار یک تحول و دگرگونی فوق العاده ممتازی ناظر به حوزه فن آوری اطلاعات شد.
این مقام عالی دولت موفقیت یک رسانه را اعتقاد خود و راهی که در آن قدم برداشته می‌شود دانست و یادآور شد : اگر وارد حواشی شدید، نمی‌توانید به رسالت خودتان عمل کنید و در جامعه جایگاهی پیدا کنید، اگر در این مسیر به آن الزامات پایبند بودید موفق هستید.
ایشان در بخش دیگر از صحبت های خود خطاب به خبرنگاران، گفت : نقاط ضعف و قوت ها را با هم ببینید، قطعا هر فردی، جامعه ای و دولتی به نوعی دارای نقاط ضعف و قوتی است، هنر خبرنگار این است که این نقاط را با هم به افکار عمومی منتقل کند.
فرماندار دشتستان در خصوص ثبت نام مسکن ملی، خبرنگاران خبر داد و گفت : ما آماده ایم در چارچوب نهضت ملی هر کس می‌خواهد ثبت نام کند و ما آمادگی کمک را داریم.
فرماندار دشتستان گفت : فرایند انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی آغاز شده، دوست دارم اصحاب رسانه این را تیتر و دنبال کنید،و همچنین دعوت کنید از حضور نخبگان جهت ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با هر سلیقه سیاسی شرکت کنند.


برچسب ها: #دشتستان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا