شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39143
تعداد نظرات: ۰
گل به خودی استاندار و فرماندار؛

هادی برمکی– زمین فرودگاه گناوه بیش از ۵۰سال است که سند ملی دارد، اما ظاهرا که نه واقعاً سند آن از فرودگاه به نام مسکن و شهرسازی انتقال یافته است. با تغییر کاربری زمین فرودگاه از حمل و نقل به مسکونی در صدد هستند پروژه مسکن ملی را آن محل اجرا کنند. نکته جالب اما،…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 16 مرداد 1402 - 18:29

هادی برمکی– زمین فرودگاه گناوه بیش از ۵۰سال است که سند ملی دارد، اما ظاهرا که نه واقعاً سند آن از فرودگاه به نام مسکن و شهرسازی انتقال یافته است. با تغییر کاربری زمین فرودگاه از حمل و نقل به مسکونی در صدد هستند پروژه مسکن ملی را آن محل اجرا کنند. نکته جالب اما، موضع‌گیری عجیب فرماندار و استاندار است. مدیر ارشد استان و مدیر ارشد شهرستان ابتدا ابراز بی‌اطلاعی کرده‌اند و سپس اعلام کردند اجازه اینکار داده نمی‌شود غافل از این که هر دو در بازی مدیران ارشد دولت نیستند و کار از کار گذشته است.
در تمام این سال‌ها زمین فرودگاه روزهای جمعه شاهد برگزاری مسابقات فوتبال محلاتی‌ست. بیش از بیست زمین فوتبال در قسمتی از زمین فرودگاه به وجود آمده است که هر هفته شاهد بازی‌های متعدد فوتبال است. انجام هم‌زمان بیست بازی محلاتی در زمین‌های فرودگاه اتفاق بی‌سابقه‌‌ای ست که نظیر آن را در کشور نخواهید دید.
با کج سلیقگی تازه دولت و انفعال غیر قابل باور استاندار و فرماندار به زودی شاهد سوت پایان مسابقات فوتبال محلات گناوه نیز خواهیم بود. تیر خلاصی که تبعات اجتماعی آن را استاندار و فرماندار خواهند دید.
گناوه قبلا شاهد جانمایی بد، زشت و توهین‌آمیز مسکن مهر در یکی از بهترین نقاط ساحل و مجاور محله نوروز آباد بود که بر حسب اتفاق آنجا هم محل تمرین باشگاه‌ها و بازی محلات بود و حالا با انجام مسکن ملی در دل محله نوروزآباد و زمین‌های فرودگاه گلی بوده است که به سبزه آراسته شده است.
توسعه گناوه در این سالها هر چی بود و نبود با همت مردم بود، از ساخت بیمارستان گرفته تا مدرسه و درمانگاه و اورژانس ۱۱۵ اما این مردم همیشه از دولت صدمه دیدند و این آخری گل به خودی تلخی بود که در دقیقه ۹۰ زده شد و شاید فرصت جبران نباشد.
به بهانه‌ی وعده‌های واهی زمین فرودگاه را تبدیل به آسمان‌خراش‌های زمخت، نازیبا و زشت نکنید، تن پر زخم گناوه طاقت شلاق شرم را ندارد.
این گل به خودی را تاریخ فراموش نخواهد کرد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا