پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39090
تعداد نظرات: ۰

جلال اسلامیان _صدای استان :مدیر و اعضای شورای معاونین مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دشتستان با اعضای شورای اسلامی شهر برازجان جهت تبادل اندیشه و همکاری های دوجانبه دیدار و گفتگو نمود.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 9 مرداد 1402 - 17:52

به گزارش صدای استان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر برازجان گفت: از آخرین جلسه  با شورای اسلامی شهر زمان  زیادی گذشته وانتظار داشتیم که این نشست ها بیشترباشد ولی به دلایل مختلفی مانند تنوع برنامه ها عملاً این امر محقق نشده است.
سلیمان حیاتی اصل بیشترین درگیری آموزش و پرورش را مسئله رتبه بندی همکاران دانست و اظهار داشت: بیشترین درگیری آموزش و پرورش  درحال حاضر پیگیری رتبه بندی و رسیدگی به اعتراضات  همکاران می باشد که بالغ بر ۱۴۰۰ نفر ازمعلمان نسبت به رتبه خود اعتراض داشته اند ومجموعه اداری تاپاسی مشغول بررسی مستندات همکاران می باشند.
وی بیان داشت: باتوجه به آغاز  پروژه مهر وسامانه ثبت سفارش وثبت نام دانش آموزان، مراجعات زیادی به مدیریت جهت این مسایل وجود دارد که این امر هم زمان زیادی از همکاران را به خود اختصاص داده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان نمود: در بحث تعمیر و تجهیز مدارس با حمایت و همکاری مسئولین شهرستان، خصوصاً فرماندار پرتلاش و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تا حدودی مشکلات مدارس مرتفع شد و امسال سعی داریم که به سطح مطلوب برسیم و برای رسیدن به این سطح فاصله زیادی داریم.
حیاتی اصل با اشاره به اینکه امسال چند مدرسه جدید به مدارس شهرستان اضافه می شوند، خاطرنشان کرد: این مدارس عمدتاً در مناطق محروم شهر قرار دارند و از لحاظ تجهیزات و زیباسازی در شرایط مساعدی نیستند و تجهیزاتی جهت راه اندازی ندارند که نیازمند مساعدت مسئولان خصوصاً اعضاء محترم شورای اسلامی شهر می باشیم.وی ادامه داد: امسال در کنار طرح های موجود در آموزش و پرورش، طرح های دیگری همچون طرح شهید عجمیان آغاز شده است و بر اساس این طرح با توجه منابعی که در اختیار قرار می گیرد با کمک نیرو های جهادی اقدماتی در زمینه زیبا سازی مدارس خواهیم داشت.مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: اغلب اولیا دانش آموزان تقاضای اجرای طرح ها و برنامه های فرهنگی مناسب در سطح مدارس هستند و این کارها نیازمند منابع مالی می باشد بنابراین باید بتوانیم از ظرفیت های موجود در شهرستان استفاده نمائیم.
رئیس شورای اسلامی شهر برازجان نیز در این جلسه گفت: شهرداری و شورا ی اسلامی شهر سالانه مبلغی حدود ۶ میلیارد تومان در سال بودجه فرهنگی دارد که باید درصدی از این منابع و مبالغ در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد تا صرف برنامه های فرهنگی دانش آموزان گردد.
مهدی بهبهانی با بیان اینکه همه ما یک هدف داریم وآن کمک به پیشرفت شهر و کاهش آسیب های اجتماعی دانش آموزان می باشد، اظهار داشت: با توجه به اینکه آسیب های اجتماعی زیادی گریبانگیر نسل جوان ونوجوان شده است بنابراین نیازمند این است که در در زمینه های فرهنگی  اقدامات خوبی داشته باشیم.
در این جلسه مصوباتی جهت همکاری و تعامل بین آموزش و پرورش و شورای اسلامی شهر مصوب شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا