سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳
کد خبر: 39052
تعداد نظرات: ۰

جلال اسلامیان _صدای استان :رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دشتستان از برگزاری دوره آموزشی صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد. به‌گزارش صدای استان، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، سیده‌خدیجه حسینی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با هدف ایجاد اشتغال پایدار، رونق و فرهنگ‌سازی رشته‌های صنایع‌دستی…

تاریخ انتشار: شنبه ، 7 مرداد 1402 - 12:10

جلال اسلامیان _صدای استان :رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دشتستان از برگزاری دوره آموزشی صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.
به‌گزارش صدای استان، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر، سیده‌خدیجه حسینی با اعلام این خبر گفت: این دوره آموزشی با هدف ایجاد اشتغال پایدار، رونق و فرهنگ‌سازی رشته‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی‌ بومی و اصیل برگزار شد.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دشتستان افزود: دوره آموزشی صنایع‌دستی در رشته چرم‌دوزی با شرکت ۱۵ نفر از هنرجویان علاقه‌مند به این رشته در روستای چاه‌خانی همراه بود، که به طور کامل این مهارت را فرا گرفتند.
او در پایان خاطرنشان کرد: به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی گواهی کوتاه مدت آموزشی داده می‌شود که می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا