جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39023
تعداد نظرات: ۰
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر:

سامانه هوشمند غیر حضوری انعقاد یا تمدید قرارداد پزشکان و مراکز درمانی با بیمه سلامت راه اندازی شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 2 مرداد 1402 - 10:58

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر؛ پوشش بیمه‌ای و حمایت مالی از بیمه‌شدگان،  مهم‌ترین مأموریت سازمان بیمه سلامت استبه گزارش « صدای استان »؛ بارگاهی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر گفت: در جهت گسترش خدمات الکترونیک و به منظور تسهیل انعقاد قرارداد با پزشکان و مؤسسات متقاضی همکاری با سازمان بیمه سلامت و به منظور تکریم ارباب رجوع و جلوگیری از تردد فیزیکی پزشکان و موسسات مراکز سلامت استان بوشهر ، فرآیند عقد و تمدید قرارداد سامانه هوشمند غیر حضوری راه اندازی شده است.
 وی افزود: مراکز درمانی و پزشکان استان بوشهر با مراجعه به سامانه eservices.ihio.gov.ir/psc  اقدام به ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و گذر واژه کرده و پس از بارگذاری مستندات قانونی، درخواست عقد و یا تمدید قرار داد می نمایند.
بارگاهی تأکید کرد : در راستای کاهش پرداخت از جیب مردم، طبق تبصره ۱۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ همه مراکز سلامت اعم از مطب پزشکان استان بوشهر ملزم به عقد قرار داد با بیمه‌های پایه شده‌اند. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با سامانه تلفنی ۱۶۶۶ تماس حاصل کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر با اشاره به عقد قرارداد جدید مراکز درمانی و پزشکان استان بوشهر گفت: جمعاً در سال ۱۴۰۲ ، ۲۳ مرکز جدید به مراکز طرف قرارداد با بیمه سلامت اضافه شده است .

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا