جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 39006
تعداد نظرات: ۰

فرماندار دشتستان بابیان اینکه ۸۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۶ در دشتستان تحقق‌یافته است گفت: جشن ازدواج آسان ۳۴ زوج در دشتستان انجام شد و اعتبارات در دشتستان ۱/۸ درصد افزایش یافت.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 1 مرداد 1402 - 09:29

جلال اسلامیان _به گزارش صدای استان ، احمد بنافی ظهر شنبه ۳۱ تیرماه در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به اینکه به‌زودی دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت منصوب می‌شود اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی تا دهم مردادماه لیست پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح و کلنگ زنی را اعلام کنند.
وی تکمیل پروژه‌های با پیشرفت فیزیکی بالا را خواستار شد و اضافه کرد: در هفته دولت امسال نمایشگاه دستاوردهای دولت در شهرستان برگزار خواهد شد.
فرماندار دشتستان با ابراز گلایه‌مندی بعضی از روسای ادارات در عدم ارتباط و تعامل با رسانه‌ها گفت: حتماً با رسانه‌ها تعامل برقرار کنید و اگر روابط عمومی ندارید خودتان روابط عمومی باشید.
وی بابیان اینکه ۸۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۶ در شهرستان محقق شده ابراز داشت: در حوزه برق و آب چالش‌های بزرگی داریم و تاکنون به همت مسئولین مشکلی به وجود نیامده و دستگاه‌های اجرایی مصرف برق را حتما رعایت کنند.
وی تصریح کرد: توزیع آب و برق در دشتستان به نسبت استان موفقیت آمیز بوده است.

بنافی وظیفه و ماموریت همه مدیران در قبال انتخابات را افزایش مشارکت عنوان کرد و بیان داشت : در هفته دولت و دهه فجر باید عملکرمان مطلوب باشد و با انعکاس آن باعث امید آفرینی در مردم شویم.
وی از ازدواج ۳۴ زوج از طریق ازدواج آسان در شهرستان خبر داد و ابرازداشت: این دستاورد با کمک دستگاه های اجرایی محقق شد و باید این روند ادامه پیدا کند.
وی از اجرای برنامه های با محوریت تببین و روشنگری خبر داد و اذعان داشت: این برنامه ها با همکاری سپاه پاسداران و آموزش و پرورش در قالب دستاوردهای انقلاب اسلامی طی برگزاری اردوهای دانش اموزی در خارج از استان انجام خواهد گرفت.
فرماندار دشتستان از افزایش ۱/۸ درصدی اعتبارات دشتستان خبر داد و بیان داشت: روند توزیع اعتبارات در دشتستان افزایشی و با نگاه عدالت محوری و اولویت دستگاه های اجرای بوده و دستگاه های اجرایی که مطالبه گری بیشتری داشته اند اعتبارات بیشتری در نظر گرفته خواهد شد.
وی حضور مسئولین در مراسمات مذهبی را وظیفه و تکلیف آنها عنوان کرد و گفت: مسئولین در نماز جمعه ها به ویژه مرکز شهرستان حضور داشته باشند.


برچسب ها: #دشتستان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا