شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38951
تعداد نظرات: ۰
رئیس سازمان امداد ونجات کشور:

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: ۱۲۰ دستگاه خودرو آمبولانس برای استفاده در هلال احمر وارد کشور شده و در حال تجهیز امکانات درمانی در آن هستیم.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 28 تیر 1402 - 17:20

به گزارش « صدای استان »؛ محمودی در نشست شورای اداری هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه  با برنامه ریزی انجام شده خودروهای مورد نیاز امدادی برای هلال احمر تامین خواهیم کرد، اظهار داشت: با توجه به اهمیت خودروهای امدادی در انجام ماموریت های ذاتی هلال احمر، باید خودروهای امداد و نجات تخصصی را تامین کنیم.

وی بیان کرد: برای تقویت حوزه امداد و نجات هلال احمر نیازمند جوانان متعهد و متخصص در حوزه جوانان هلال احمر هستیم تا در کنار داوطلبان توانمند، ماموریت های امدادی به خوبی انجام شود.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور گفت: مردم هلال احمر را با امداد ونجات می شناسند لذا در این بخش وظیفه ای سنگین داریم.

محمودی با اشاره به جایگاه استان بوشهر و اهمیت استراتژیک این استان برای کشور تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های صنعتی استان بوشهر از جمله نیروگاه هسته ای و صنایع پارس جنوبی، تجهیز و ارتقا توانمندی های امداد و نجات در این استان ضروری است.

وی بیان داشت: مسئله مهم برای استان بوشهر آمادگی امدادی برای حوادث هسته ای و شیمیایی با توجه به ظرفیت های استان بوشهر است.

رئیس سازمان امداد و نجات کشور در مورد درخواست های متعدد تامین بالگرد از سوی هلال احمر گفت: هلال احمر بالگرد اورژانسی ندارد بلکه بالگردهای ما امدادی است چرا که بالگردهای اورژانسی باید مجهز به امکانات لازم پزشکی باشد.

در این نشست روسای شعب و معاونان مدیر عامل هلال احمر، مسائل، مشکلات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف را ارائه کردند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا