شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38949
تعداد نظرات: ۰
مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر خبر داد:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از جذب ۴ میلیارد تومان اعتبارات مسئولیت اجتماعی در هلال احمر استان بوشهر خبر داد.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 28 تیر 1402 - 16:21

به گزارش « صدای استان »؛ احسان ایزدپناه در نشست شورای اداری هلال احمر با حضور رئیس سازمان امداد و نجات کشور، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، معاونان مدیرعامل و روسای شعب هلال احمر  استان اظهار داشت: در سال جاری  از محل اعتبارات داخلی ۳ دستگاه خودرو امداد و نجات خریداری کردیم و به سه شهرستان واگذار شد.

وی بیان کرد: در سال جاری نصب جب پی اس روی خودروهای امداد و نجات و آغاز عملیات ۲ پایگاه امداد و نجات خیرساز انجام شد و تلاش کردیم به همت خیرین طرح های امدادی را پیش ببریم.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه سال گذشته ۹۰ درصد اعتبارات تملک دارایی های هلال احمر معادل ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافت، گفت: با پیگیری و تلاش همکارانمان، ۴ میلیارد تومان اعتبارات مسئولیت های اجتماعی در هلال احمر را جذب کردیم.

ایزدپناه با قدردانی از حضور رئیس سازمان امداد و نجات کشور در استان بوشهر افزود: حضور ایشان در استان و بررسی امکانات وتجهیزات امدادی نشان از عزم سازمان امداد و نجات برای تقویت امکانات و تجهیزات است ضمن اینکه افزایش ۲۵۰ درصدی حقوق امدادگران هلال احمر در کشور حکایت از توجه ویژه رئیس سازمان امداد و نجات به امدادگران است.

حجت الاسلام حاجیانی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان بوشهر هم در این نشست با اشاره به اهمیت و جایگاه هلال احمر، بر آمادگی و تامین امکانات و تجهیزات امدادی برای استان استراتژیک بوشهر تاکید کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا