شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38929
تعداد نظرات: ۰

به گزارش « صدای استان »؛ در ادامه حضور رییس و معاون سازمان امداد و نجات در استان بوشهر ،از پایگاه امداد و نجات یادمان شهید احمدی جوان و پایگاه امداد و نجات شهید محمد جمادی تنگستان بازدید بعمل آوردند. در این بازدید ضمن گفتگو با امدادگران و نجاتگران پایگاه،امکانات و تجهیزات امدادی و رفاهی…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 28 تیر 1402 - 12:07

به گزارش « صدای استان »؛ در ادامه حضور رییس و معاون سازمان امداد و نجات در استان بوشهر ،از پایگاه امداد و نجات یادمان شهید احمدی جوان و پایگاه امداد و نجات شهید محمد جمادی تنگستان بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید ضمن گفتگو با امدادگران و نجاتگران پایگاه،امکانات و تجهیزات امدادی و رفاهی این پایگاه ها نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در این دیدار که مدیرعامل و معاون امداد استان  نیز مهمانان را همراهی می کردند صحبت هایی پیرامون کمبودهای موجود در پایگاه و چالش های پیش رو صورت گرفت.

سردار محمودی با تاکید بر حفظ نظم و انضباط امدادی در پایگاه گفت:یک امدادگر الگوی افراد اطراف خود است پس باید نظم را سرلوحه خودش قرار دهد.

رئیس سازمان امداد از تلاش شبانه روزی امدادگران پایگاه امدادساحلی تشکر و قدردانی کردو ادامه داد: برای این پایگاه یک فروند قایق خشکی به دریا در نظر گرفته ایم که به زودی در اختیارتان قرار می دهیم. همچنین یک کوادکوپتر مجهز به بلندگو جهت تذکر به شناگران در نظر داریم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا