یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38927
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : استاندار بوشهر از ارائه خدمات تفریحی و ورزشی اختصاصی بانوان در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و گفت: ساخت و راه‌‌اندازی پلاژ و پارک بانوان با آخرین استانداردها در شهرستان‌ها در دستور کار قرار دارد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 27 تیر 1402 - 21:25

ساخت و راه‌اندازی پلاژ و پارک بانوان با امکانات لازم در شهرستان‌های 10گانه استان بوشهر

به گزارش صدای استان  به نقل از تسنیم، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در نشست فرمانداران استان بوشهر، اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم در نقاط مختلف استان بوشهر رسالت و مأموریت مسئولان است و فرمانداران باید با فعالیت شبانه‌روزی در راستای احصا مشکلات و رفع دغدغه‌های مردم تلاش مستمر کنند.

وی افزود: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال “مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده که در استان بوشهر در راستای تحقق هر دو محور شعار سال، اقدامات ارزشمندی انجام شده است که باید تداوم یابد.

استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم توجه ویژه به زنان و بانوان در استان خاطرنشان کرد: ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر به بانوان در استان مورد توجه و تأکید قرار دارد.

محمدی‌زاده از ارائه خدمات تفریحی و ورزشی اختصاصی بانوان در ۱۰ شهرستان استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: فرمانداران موظف هستند در راستای تحقق این بسته حمایتی ویژه بانوان و خانواده‌ها، از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببرند.

استاندار بوشهر در تشریح جزئیات این بسته حمایتی گفت: در شهرستان‌های ساحلی استان بوشهر، پلاژ اختصاصی بانوان با استانداردهای لازم ایجاد و در شهرستان‌های فاقد ساحل نیز، پارک‌های اختصاصی بانوان با امکانات ورزشی پیشرفته و به‌روز ایجاد و نصب می‌شود.

محمدی‌زاده اضافه کرد: حمایت از خانواده‌ها در دولت سیزدهم با شتاب خوبی در حال انجام است و به‌ویژه در زمینه طرح‌های تشویقی فرزندآوری، اقدامات بی‌نظیری انجام شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا