پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38901
تعداد نظرات: ۰

جلال اسلامیان _صدای استان : به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با رویکرد عفاف و حجاب، صبح سه شنبه ۲۷ تیرماه، با حضور شهردار برازجان، امام جمعه موقت برازجان، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان، بخشداران و دهیاران شهرستان، معلولین و زنان سرپرست خانوار و گروهای مختلف تحت حمایت بهزیستی و جمعی از مسئولین دستگاهای اجرایی شهرستان…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 28 تیر 1402 - 08:21

جلال اسلامیان _صدای استان : به مناسبت گرامیداشت هفته بهزیستی با رویکرد عفاف و حجاب، صبح سه شنبه ۲۷ تیرماه، با حضور شهردار برازجان، امام جمعه موقت برازجان، رئیس شورای اسلامی شهر برازجان، بخشداران و دهیاران شهرستان، معلولین و زنان سرپرست خانوار و گروهای مختلف تحت حمایت بهزیستی و جمعی از مسئولین دستگاهای اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات شهید شاهینی برازجان برگزار شد.

رئیس بهزیستی دشتستان، ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی با رویکرد عفاف و حجاب،گفت : بهزیستی یک درخت تنومند است با شاخ و برگهای زیاد که ۱۵۴وظیفه به این نهاد محول شده و اکثر کمیسون هایی که در فرمانداری، استانداری و نهادهای مختلف برگزار می‌شود بهزیستی به نوعی عضو آنها است.

جعفر کمالی بهزیستی را یک نهاد مقدس دانست و افزود : تقدس بهزیستی به این لحاظ است که جامعه هدف آن ولی نعمتان خداوند متعال هستند و به نوعی معلولین و محرومین و کسانی که در نظام اسلامی، بصورت خاص به آنها باید توجه کرد.

این مقام مسئول اذعان داشت : ما در مقابل جامعه هدف، آن چیزی که نیاز بوده شاید نتوانستیم عملی کنیم، اما خدا را شاکریم که توانسته ایم با زبانمان در بحث معنوی همراه این عزیزان باشیم.

ایشان با تاکید بر اهمیت عفاف و حجاب در سطح جامعه اسلامی خاطر نشان کرد : اهمیت حجاب بر هیچ کس پوشیده نیست، حجاب نمادی از آموزه های دینی و اسلامی است که این تکلیف الهی را بایستی انجام دهیم.

 

رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان بی حجابی و ترویج آن را مسبب بروز آسیب های اجتماعی دانست و گفت : بعضی از آسیب های اجتماعی ریشه در بی حجابی دارد از جمله دختران و زنان فراری و عواملی که در خانواده ها به وجود می‌آید، ریشه در بی حجابی دارد.

گفتنی است در حاشیه این مراسم، اجرای سرود توسط گروه سرود ۴۵۰ نفری “رجا” دهقاید، اجرا شد. و از نابینای روشن دل نویسنده کتاب “پروای امیدوار” که بر اساس زندگی نامه خودش نوشته شده، از وی تجلیل شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا