جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38847
تعداد نظرات: ۰

به نقل از اکوایران: براساس آمارهای بانک مرکزی، سهم استان بوشهر از تسهیلات بانکی در خرداد ماه ۱۴۰۲ به رتبه ی یکی مانده به آخر رسیده است. در ادامه بررسی ها نشان می دهد استان خراسان شمالی بیشترین و استان البرز کمترین نسبت تسهیلات به س‍پرده را میان سایر استان‌های کشور به ثبت رساندند. براساس…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 26 تیر 1402 - 18:08

به نقل از اکوایران: براساس آمارهای بانک مرکزی، سهم استان بوشهر از تسهیلات بانکی در خرداد ماه ۱۴۰۲ به رتبه ی یکی مانده به آخر رسیده است.
در ادامه بررسی ها نشان می دهد استان خراسان شمالی بیشترین و استان البرز کمترین نسبت تسهیلات به س‍پرده را میان سایر استان‌های کشور به ثبت رساندند.
براساس آمار منتشر شده از بانک مرکزی ایران از تسهیلات بانکی در خرداد ماه ۱۴۰۲، بیشترین سهم تسهیلات اعطایی بانک‌ها در کشور برای استان تهران بوده است.
همچنین نسبت تسهیلات اعطایی به سپرده‌ها (پس از کسر سپرده‌های قانونی) در استان‌های خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری و ایلام بیشترین مقدار را ثبت کرده است.
همچنین استان بوشهر والبرز  با کمترین میزان نسبت تسهیلات به سپرده در قعر جدول قرار گرفته اند. این آمار نشان از ضعف مدیریت بانکداری و تضییع حقوق مردم استان ثروتمند بوشهر دارد.

برچسب ها: #بوشهر #تسهیلات
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا