یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38842
تعداد نظرات: ۰
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر تشریح کرد؛

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر طرح بیمه دانشجویان و زنان خانه دار و دختران را تشریح کرد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 26 تیر 1402 - 12:20

به گزارش « صدای استان »؛ جواد بازدرهوا امروز در آیین تجلیل از بازنشستگان همسران بازمانده و از کار افتاده کلی تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: خدمت خالصانه کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی به مردم در شرایط مختلف از جمله بیکاری و بیماری موجب افتخار است و تأثیر خدماتی که همکاران سازمان تأمین‌اجتماعی به جامعه ارائه می‌دهند در دنیا و آخرت نصیب همکاران سازمان می‌شود و امیدواریم کارکنان شاغل سازمان نیز مسیر خدمت و تلاش همکاران بازنشسته را با جدیت ادامه دهند.
وی در مورد طرح بیمه دانشجویان بیان داشت: دانشجویان مانند بسیاری از اقشار کشور می‌توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گیرند و صرفا در طول دوران تحصیل، برای خود سوابق بیمه‌ای ایجاد کنند. سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیمه دانشجویان یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» بوده و در ردیف بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است، دانشجویان در بازه سنی ۱۸ الی ۵۰ سال می‌توانند از طریق وب‌سایت فردا، اینجا و بدون مراجعه به شعب از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.
بازدرهوا گفت: بیمه دانشجویی در سه طرح ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد بوده و پس از ثبت‌نام، حق‌بیمه هر ماه حداکثر تا پایان دو ماه بعد، قابل پرداخت است.
این مقام مسئول افزود: زنان خانه‌دار و دختران مانند بسیاری از اقشار کشور می‌توانند تحت پوشش تأمین اجتماعی قرار گیرند و از خدمات تأمین اجتماعی استفاده کنند.
وی ادامه داد: طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» بوده و در ردیف بیمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد است. در این طرح، زنان و دختران رأسا بیمه پردازی می‌نمایند و تأمین امنیت اقتصادی زنان بخصوص در دوران پیری(دریافت مستمری) و ازکارافتادگی، از مزایای بیمه برای زنان است.
سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر یاداور شد: متقاضیان در بازه سنی ۱۸ الی ۵۰ سال می‌توانند از طریق وب‌سایت فردا، اینجا و بدون مراجعه به شعب از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.
بازدرهوا اضافه کرد: بیمه زنان خانه‌دار و دختران در سه طرح ۱۲، ۱۴ و ۱۸ درصد بوده و پس از ثبت‌نام، حق‌بیمه هر ماه حداکثر تا پایان دو ماه بعد، قابل پرداخت است.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا