جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38719
تعداد نظرات: ۰

جلال اسلامیان _صدای استان :به گزارش روابط عمومی فرمانداری مصطفی بارگاهی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان با تاکید بر رسیدگی ویژه به نیازمندی‌ها و توسعه مناطق کمتربرخوردار که از اولویت‌های دولت سیزدهم می‌باشد. اظهار داشت: فرمانداری دشتستان با اهتمام ویژه و برگزاری جلسات مشترک بین دستگاه‌های دولتی ، فعالان اجتماعی ، گروه‌های…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 21 تیر 1402 - 18:08

جلال اسلامیان _صدای استان :به گزارش روابط عمومی فرمانداری مصطفی بارگاهی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان با تاکید بر رسیدگی ویژه به نیازمندی‌ها و توسعه مناطق کمتربرخوردار که از اولویت‌های دولت سیزدهم می‌باشد.

اظهار داشت: فرمانداری دشتستان با اهتمام ویژه و برگزاری جلسات مشترک بین دستگاه‌های دولتی ، فعالان اجتماعی ، گروه‌های مردمی، زمینه همکاری و هم‌افزایی توان و تخصص مردم و دولت را در ارتقا سطح رفاه و خدمات عمومی در مناطق و محلات کم‌برخوردار شهرستان فراهم نموده است.

بارگاهی ضمن ارزیابی عملکرد دستگاه‌های دولتی در اجرای تکالیف مقرر در حوزه محلات هدف؛ برنامه های توسعه‌ای و اجرایی دستگاه‌ها در سال جاری را اخذ نموده و جهت تسریع در اجرا طبق برنامه زمانبندی مشخص مورد تاکید قرار داد.


برچسب ها: #برازجان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا