جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38671
تعداد نظرات: ۰
در نشست خبری مطرح شد؛

اولین همایش «دشتستان، آینده و پیشرفت» در چهار محور در برازجان برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 18 تیر 1402 - 12:03

جلال اسلامیان _صدای استان : نشست خبری برگزاری اولین همایش دشتستان، آینده و پیشرفت روز شنبه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲، با حضور شهردار برازجان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان، مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دشتستان، معاونین شهردار مدیر روابط عمومی شهرداری برازجان و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

 

شهردار برازجان نقش خبرنگاران را موثر در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی دانست و گفت : اگر در بخش اجتماعی و عمرانی شاهد موفقیتی در شهرداری هستیم بی‌شک رسانه‌ها دررسیدن به این موفقیت نقش بسزایی داشته‌اند.

مرتضی قدوسی در خصوص برگزاری اولین همایش ” دشتستان، آینده و پیشرفت” افزود : این همایش در ۴ محور مبلمان شهری، انرژی، کشاورزی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان برگزار می‌شود.

قدوسی با اعلام این خبر، همایش روزهای ۲۱و۲۲تیرماه برگزار می‌شود افزود : در محور مبلمان شهری در دو حوزه ارتقاء مبلمان شهری با رویکرد افزایش نشاط اجتماعی و تأثیرات محیطی و مبلمان شهری در توسعه و پیشرفت شهر بحث و بررسی خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان ضمن تشکر از همکاری رسانه‌ها ابراز داشت: در محور انرژی در سه حوزه نیازسنجی، تأمین انرژی در شهرستان دشتستان، انرژی در کشاورزی و مدیریت مصرف انرژی بحث و تبادل‌نظر انجام خواهد گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دشتستان نیز در این نشست در خصوص محور پیشگیری از آسیب های اجتماعی بیان داشت : این محور در سه حوزه رشد جمعیت و فرزند پروری، پیشگیری از آسیب‌های ازدواج و خانواده و جایگاه و وضعیت اعتیاد در شهرستان دشتستان بررسی خواهد شد.

 

ماریا خویشدوست از راه اندازی کمپین ” کمکم کن” برای نخستین بار در این همایش با محوریت پیشگیری از افسردگی خبر داد و گفت : محور اصلی صحبت‌ها در این همایش، مربوط به فردی که دچار مشکلات اجتماعی شده، طی تماس با روانشناسان به‌صورت محرمانه در خصوص برطرف کردن مشکلات آنها اقدام می‌شود.

عبدالعلی حسامی رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان محور همایش را در سه حوزه، جایگاه تحقیقات کشاورزی، اقتصاد دانش و بنیان، اشتغال در کشاورزی عنوان کرد و افزود : در جهت بررسی در اشتغال تولید، استان بوشهر یکی از قطب های تولید محصولات کشاورزی در کشور محسوب می‌شود، که دراین همایش در خصوص موانع و مشکلات کشاورزان و تولید بذر اصلاح شده و مدیریت مصرف آنها بحث و گفتگو خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا