پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38664
تعداد نظرات: ۰
با حضور فرماندار دشتستان صورت گرفت؛

جمعه شب ۱۶ تیرماه، به همت قرارگاه جوانی جمعیت، مراسم ازدواج آسان ۳۴ زوج جوان تحت حمایت پوشش نهادهای حمایتی ، با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در تالار نگین برازجان برگزار شد.

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 18 تیر 1402 - 11:59

جلال اسلامیان _به گزارش صدای استان، این مراسم که با همت فرمانداری دشتستان و حمایت های اداره بهزیستی شهرستان، کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان ، اداره ورزش و جوانان استان، بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها ،سپاه جواد الائمه دشتستان وتلاش جمعی از نهادها، دستگاه های اجرایی و خیرین بود طی مراسمی به یادماندنی و باشکوهی برگزار شد.

احمد بنافی فرماندار دشتستان در حاشیه این مراسم ضمن تبریک عید سعید غدیر، این شب را یک شب مهمون و مبارک، از حیث اینکه ۳۴ زوج باصفای شهرستان به وصال هم می‌رسند دانست و گفت : مجموعه قرارگاه جوانی جمعیت در سال گذشته و سال جاری جشن ازدواج آسان را تدارک دیده و کوشش می‌کند که جوانی جمعیت را، بست دهد.

.
فرماندار دشتستان با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۵۰۷ فقره تسهیلات بانکی به ارزش ۲۲۷ میلیارد تومان در مقوله ازدواج پرداخت شده افزود : در سال جاری ۲۵۳ فقره وام برای زوجین به ارزش ۳۸ میلیارد تومان پرداخت شده است.

این مقام عالی دولت از اجرای سه مرحله ازدواج آسان در شهرستان خبر داد و گفت: روستای قرآنی نظراقا ۲۱ زوج، روستای دهرود بخش متمدن ارم ۷ زوج به وصال هم رسیدند و در این شب به یاد ماندنی و مبارک از حیث اینکه ۳۴ زوج با صفای دیگر شهرستان به وصال هم می‌رسند و بین بخش های مختلف مردمی با ایجاد همدلی و هم نوایی این عزیزان امسال می‌توانند در کنار هم زندگی مشترک خودشان را آغاز کنند.

ایشان در خصوص فرزند آوری در سال گذشته برای ۱۹۰۹خانواده دارای فرزند اول، دوم و سوم از پرداخت مبلغ ۱۳۱ میلیارد تومان وام خبر داد و گفت : ما یک رویش و جهش جدید در این حوزه داشتیم، در سه ماهه اول سال جاری ۶۱۴ فقره وام که مجموعا ۴۲ میلیارد تومان بود در این حوزه پرداخت شد.

فرماندار دشتستان از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری، اعطای زمین رایگان به خانواده های دارای ۳ فرزند عنوان کرد و گفت : در راستای فرزند آوری ۳۳۳ قطعه زمین به کسانی که فرزند سوم، از تاریخ ۲۴ آبانماه، ۱۴۰۰ به بعد شدند اعطاء گردید.

گفتنی است در پایان این مراسم به یاد ماندنی، از سوی نهادها و ادارات مختلف استان و شهرستان هدایای متعددی از جمله؛ کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه، اقلام معیشتی و هزینه رفت و برگشت، اقامت در مشهد مقدس اهدا شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا