پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38607
تعداد نظرات: ۰

جلال اسلامیان _صدای استان :با حضور مسئولان آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان، تیم های مختلف دانش آموزی، شانزدهمین دوره لیگ علمی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) در مدارس این شهرستان برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، بزرگترین رقابت علمی گروهی کشور تحت عنوان لیگ علمی…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 13 تیر 1402 - 09:20

جلال اسلامیان _صدای استان :با حضور مسئولان آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان، تیم های مختلف دانش آموزی، شانزدهمین دوره لیگ علمی پیشگامان ایران اسلامی (پایا) در مدارس این شهرستان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، بزرگترین رقابت علمی گروهی کشور تحت عنوان لیگ علمی پیشگامان ایران اسلامی با حضور مسئولان آموزش و پرورش و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوادالائمه شهرستان دشتستان در مدارس مختلف این شهرستان برگزار گردید.
هدف اصلی از برگزاری این لیگ علمی این است که دانش آموزان در بستر رقابت، تجربه کارگروهی و تبادل اطلاعات را کسب و همچنین ترویج روحیه پژوهشی و پرسشگری، هدایت دانش آموزان در مسیر تحقیق، پژوهش و نوآوری و طراحی لیگ پژوهشی و کارآفرینی در کنار لیگ علمی، به شمار می رود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا