پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38599
تعداد نظرات: ۰

نهمین دوره مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در محور بازی های مهارتی با حضور معاون آموزش متوسطه دشتستان، کارشناس مسئولان آموزش متوسطه اول استان و شهرستان، دانش آموزان و مربیان، ناظران و داوران در پژوهش سرای متقین برازجان آغاز شد.

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 12 تیر 1402 - 11:46

به گزارش صدای استان، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتستان، نهمین دوره مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در محور بازی های مهارتی با حضور معاون آموزش متوسطه دشتستان، کارشناس مسئولان آموزش متوسطه اول استان و شهرستان، دانش آموزان و مربیان حوزه شمالی استان بوشهر، ناظران و داوران در پژوهش سرای متقین برازجان آغاز شد.
معاون آموزش متوسطه شهرستان دشتستان گفت: جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف بسترسازی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان درسه مرحله آموزشگاهی ؛منطقه ای شهرستانی و استانی برگزار می گردد.
سید عدنان مزارعی بیان داشت: شهرستان دشتستان در این دوره میزبان پنج محور که شامل بازی های مهارتی، برنامه نویسی، قرآن، دست سازه و ریاضی می باشد که این محورها با رقابت دانش آموزان شهرستان ها و مناطق شمالی استان بوشهر در سه روز برگزار می گردد و منتخبین استانی به رقابت های کشوری این جشنواره راه می یابند.


برچسب ها: #دشتستان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا