پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38518
تعداد نظرات: ۰
با حضور معاون فرماندار صورت گرفت؛

افتتاحیه فعالیت های اوقات فراغت تابستانی شهرستان دشتستان با حضور معاون سیاسی فرماندار، مدیر و معاونین آموزش و پرورش، دانش آموزان و اولیاء و مدیران پایگاه های اوقات فراغت در کانون امام خمینی برازجان برگزار گردید.

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 7 تیر 1402 - 08:44

جلال اسلامیان _ به گزارش صدای استان، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان در مراسم افتتاحیه فعالیت های اوقات فراغت این شهرستان گفت: یکی از دغدغه های بسیاری از والدین و دانش آموزان با اتمام امتحانات و آغاز تعطیلات تابستانه برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان با توجه به سن آن ها بوده که نیازمند برنامه ریزی برای استفاده از آن می باشد.
مصطفی بارگاهی اظهار داشت: برنامه ریزی صحیح برای تابستان دانش آموزان می بایست به گونه ای باشد که علاوه بر در نظر گرفتن زمان کافی برای تفریح کودکان و نوجوانان، بحث یادگیری و کلاس های آموزشی آنان نیز مدنظر قرار داده شود تا همزمان بتوانند در کنار این فعالیت ها به استراحت، تفریح وبازی هم بپردازند.
وی افزود: شهرستان دشتستان با داشتن فضاهای مختلف آموزشی، پرورشی و ورزشی مانند کانون های فرهنگی تربیتی، مجتمع های ورزشی، مدارس مختلف و مجری طرح، دارالقرآن، اردوگاه دانش آموزی، پژوهشسرا، می تواند از این ظرفیت ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استفاده نماید.
معاون پرورشی و تربیت بدنی شهرستان دشتستان نیز در این مراسم گفت: ر ساله آموزش و پرورش به منظور برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستان، اقدام به تدوین دستور العملی برای کلاس های آموزشی دانش آموزان می نماید و متقاضیان می توانند با هزینه ای به مراتب کمتر از کلاس های آزاد در موسسات، اقدام به ثبت نام کلاس های تابستانه اوقات فراغت آموزش و پرورش نمایند.
ابوذر خلیفه خاطرنشان کرد: آموزش‌های قرآنی، کلاس‌های هنری نقاشی و خوشنویسی، آموزش کامپیوتر، فضای مجازی و سواد رسانه، رباتیک، کلاس‌های آموزش حرفه‌ای ورزش‌های مختلف، ازجمله کلاس‌های پایگاه‌های تابستانی در مدارس و کانون‌های فرهنگی تربیتی و مجتمع های ورزشی می باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا