پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38508
تعداد نظرات: ۰
باحضور معاون فرماندار صورت گرفت؛

جلال اسلامیان _صدای استان : فعالیت های تابستانی کانون های شهرستان با شعار <<تربیت بدون توقف>> با حضور بارگاهی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان مشاور و مسئول پیگیری ویژه فرماندار، افتتاح شد. معاون فرماندار دشتستان در این آیین ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه گفت : اگر فعالیت های مشارکتی…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 6 تیر 1402 - 10:38

جلال اسلامیان _صدای استان : فعالیت های تابستانی کانون های شهرستان با شعار <<تربیت بدون توقف>> با حضور بارگاهی معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرماندار، رئیس آموزش و پرورش شهرستان مشاور و مسئول پیگیری ویژه فرماندار، افتتاح شد.

معاون فرماندار دشتستان در این آیین ضمن گرامی داشت هفته قوه قضائیه گفت : اگر فعالیت های مشارکتی
با برنامه ریزی های اصولی و هدفمند باشد به طور قطع بهره وری مطلوب و نتایج موثر و هم افزایی علمی و اجرائی خوبی خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر اینکه برگزاری چنین برنامه های موجب پویایی و نشاط در بین کودکان و نوجوانان خواهد شد، ادامه داد: برگزاری چنین برنامه هایی موجب آمادگی جوانان برای حضور در عرصه های مدیریتی میانی و پایینی خواهند شد که این امر مورد تاکید مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب می باشد.

معاون فرماندار دشتستان تاکید کرد : تشکیل اتاق فکر بین دستگاه های اجرایی در راستای برنامه ریزی صحیح و هم افزایی بین دستگاه‌ها جهت اوقات فراغت نوجوانان و جوانان از الزامات محسوب می گردد.
بارگاهی در پایان نیز خواستار حضور مستمر تشکل دانش آموزی در این حوزه شد.

 


برچسب ها: #دشتستان
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا