پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38437
تعداد نظرات: ۰

جلال اسلامیان _صدای استان به مناسبت فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا برازجان باحضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان ،مشاور و مسئول پیگیری ویژه فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شهدای مبارزه با موادمخدر برگزار شد. به…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 4 تیر 1402 - 10:20

جلال اسلامیان _صدای استان به مناسبت فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا برازجان باحضور معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان ،مشاور و مسئول پیگیری ویژه فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ، مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شهدای مبارزه با موادمخدر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار صدای استان به نقل از روابط عمومی فرمانداری دشتستان مصطفی بارگاهی ضمن گرامیداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر و یاد و خاطره شهدای عرصه مواد مخدر، اظهار داشت: عواملی چون فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و اجتماعی کردن امر مبارزه با مواد مخدر از جمله عوامل پیشگیری از این بلای خانمان سوز است.
معاون سیاسی فرمانداری اظهار نمودند که شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر دشتستان در سال‌جاری تلاش دارد که در عرصه آموزش ، پیشگیری و درمان گام های موثرتری بردارد و با بهره گیری از اساتید مجرب و برگزاری کارگاه آموزشی در مناطق آلوده، آسیب های اجتماعی را کاهش دهد.
در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فراجا و سایر دستگاههای متولی در مبارزه با پدیده شوم موادمخدر، از خانواده‌های معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر تجلیل بعمل آمد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا