پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38114
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: زمین چمن طبیعی استادیوم شهید سراجی این شهرستان پس از ۲ سال تعطیلی با اتمام عملیات بازسازی و بهسازی برای برگزاری مسابقات آماده و تحویل هیات فوتبال شد.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 2 خرداد 1402 - 21:15

به گزارش صدای استان؛ کاظم فتحی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه زمین چمن این ورزشگاه سال‌ها است در آن بازی‌های متعددی در رده‌های سنی مختلف کشوری، استانی و شهرستانی برگزار می‌شود، کارآیی و کیفیت خود را از دست داده بود و ضرورت داشت که ترمیم و بازسازی شود.

وی گفت: اجرای پروژه چمن زمین فوتبال ورزشگاه گناوه حدود ۲ سال پیش برای ترمیم و بازسازی به پیمانکار تحویل شده بود که در این مدت یکسری تغییرات روی آن انجام شد اما بخاطر رشد نیافتن کامل و مطلوب امکان استفاده از آن در فصل زمستان سال قبل میسر نشد.

وی بیان کرد: بازسازی سیستم آبیاری اتوماتیک، برداشت و تعویض کامل بخشی از چمن آسیب دیده با نشاگذاری، خاکریزی مجدد و تعریض زمین از جمله اقدامات به عمل آمده در ورزشگاه شهید سراجی گناوه است که ۱۰ میلیاردریال هزینه دربرداشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه افزود: بذر چمن ورزشگاه شماره یک گناوه از بهترین نوع و آفریقایی است که با مناطق گرمسیری سازگاری بیشتری دارد.

وی یادآورشد: با توجه به بازسازی زمین ورزشگاه شهید سراجی گناوه، استادیوم شماره ۲ برای تمرین و برگزاری مسابقات فوتبال درنظر گرفته شد.

فتحی گفت: باتوجه به اینکه آب دهی مناسب به چمن بازسازی شده در شب بسیار ضرورت دارد، به علت قطعی آب منطقه در این زمان، امکان آن وجود ندارد و از اداره آب و فاضلاب گناوه انتظار و توقع می‌رود در این زمینه همکاری کند تا رشد بهتر و ماندگاری داشته باشد.

استادیوم شهید سراجی گناوه از اماکن ورزشی قدیمی استان بوشهر است.


برچسب ها: #استادیوم #گناوه
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا