جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 38072
تعداد نظرات: ۰

درخشش فوق العاده مهدی طارمی در دیدار برابر فامالیسائو باعث شد هواداران الهلال از مدیریت باشگاه درخواست کنند تا برای جذب این مهاجم ایرانی اقدام کند.

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 2 خرداد 1402 - 05:18

به گزارش “ورزش سه”، واکنش‌ها به درخشش مهدی طارمی ادامه دارد. پس از پوکر این بازیکن در دیدار برابر فامالیسائو و صعود به صدر جدول گلزنان لیگ پرتغال، حالا بحث علاقه الهلال به جذب مهاجم بوشهری پورتو مطرح شده است. موضوعی که اولین بار ۲ ماه قبل توسط روزنامه رکورد پرتغال رسانه‌ای شد.

در هفته‌های گذشته اخبار فراوانی درباره علاقه قهرمان سه دوره قبل لیگ عربستان به این مهاجم بوشهری مطرح شده بود. روزنامه رکورد ۲۰ روز پیش نوشته بود که ماندن طارمی در پورتو نامشخص است. هر چند که از الهلال به عنوان یکی از مقاصد احتمالی او یاد می‌شد اما طارمی دوست دارند در اروپا به فوتبالش ادامه دهد.

یک ماه پیش نیز فلیکس دیاز سردبیر نشریه معتبر مارکا اسپانیا در گفتگو با برنامه ملعب از شبکه SBC عربستان ضمن تأیید پیشنهاد الهلال به طارمی مدعی شد که احتمال حضور این مهاجم ایرانی به همراه دی ماریا و ایسکو در لیگ عربستان زیاد است. با این حال، روزنامه اوجوگو ضمن تأیید علاقه تیم سعودی به این بازیکن، نوشت که مهدی علاقه دارد به فوتبالیش در انگلیس ادامه دهد.

پس از پوکر شب گذشته طارمی برابر فامالیسائو، کاربران زیادی از هواداران الهلال در فضای مجازی، ضمن تمجید از عملکرد مهاجم ایرانی، خواستار جذب او شدند. تعداد زیادی از کاربران با تگ کردن اکانت فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال، خواستار آغاز مذاکرات با این بازیکن شدند.

قرار است از فصل بعدی لیگ عربستان، سهمیه جذب بازیکنان خارجی به ۸+۱ افزایش یابد که باید حداقل یکی از این بازیکنان آسیایی باشد. ملیت مهدی طارمی سبب شده تا هواداران الهلال خواستار جذب او شوند، چرا که این باشگاه می‌تواند ۸ بازیکن خارجی دیگر را به خدمت بگیرد.

در زیر به گوشه‌ای از واکنش‌های هواداران الهلال برای جذب طارمی می‌پردازیم:

1878453
دوباره در موردش صحبت کن…
طارمی بازیکن بسیار خوب و یک گلزن است…
اما اگر مهاجم بعدی ما چابک‌تر و بازیکنی با راه‌حل‌های فردی باشد، چه نظری دارید؟
1878454
فیرمینو ۳۱ ساله است
طارمی ۳۰ ساله. ارزش آنها فقط در جنبه گلزنی نیست، بلکه در پرس و لینک کردن نیز هست.
کیفیت این بازیکنان، کارایی سیستم جلو و عقب را راحت می‌کند.
امیدوارم یکی از آنها را در فصل آینده یا بازیکنانی با این مشخصات در الهلال ببینم.
1878455
🔵 جلاد (مهدی طارمی؛ لقبی که در کشورهای عربی برای بازیکنی که گل‌های زیادی به ثمر می‌رساند به کار می‌برند و به معنی قاتل تیم‌های گوناگون است) اولین بازیکنی است که در تاریخ پورتو و در قرن بیست و یکم سوپر هت تریک کرد.
🔵 جلاد مهدی طارمی در لیگ پرتغال (با پورتو + ریو آوه) به گل شماره ۱۰۰ رسید.
🔵 جلاد (مهدی طارمی) با ۲۱ گل در صدر بهترین گلزنان لیگ پرتغال رسید.(در ادامه و با تگ کردن اکانت توییتری رئیس الهلال): این یک شانس برای شماست.
1878459
سوپر هت تریک مهدی طارمی در دیدار پورتو برابر فامالیسائو مهاجم پرتغالی پورتو نامزد حضور در خط حمله الهلال برای فصل آینده است.
1878515
صبح بخیر، و خداوند ما را در ذهن هدایت نخواهد کرد
چرا تاخیر؟؟؟؟ (با عصبانیت و با تگ کردن رئیس الهلال):
قبل از فنرباغچه باهاش تموم کن، منتظر چی هستی!!!!
1878458
این کاربر که در توئیت‌های متعددی خواستار جذب طارمی شده، نوشته است: عملکرد مهدی طارمی در این فصل لیگ: او ۳۲ بازی انجام داد
در ۲۷ گل نقش داشته است (این کاربر دچار اشتباه شده و عدد ۲۸ صحیح است)
۲۱ گل زده
۷ پاس گلبه خدا قسم او یک مهاجم بزرگ است
این چیزی است که هیچ کس شما را به خاطرش (جذب طارمی) سرزنش نمی کند(در ادامه و با تگ کردن رئیس الهلال):
خدایا صدای ما را بشنو، به خدا خیلی خسته‌ایم!
1878452
بن نافل (رئیس الهلال) یک فرصت از جنس طلا دارد، دستمزد (طارمی) با پورتو فقط ۱٫۹ میلیون یورو است، منظورم این است که اگر ۲ تا ۳ میلیون یورو اضافه بر دستمزدش به او پیشنهاد دهید، (به الهلال) می‌آید، مخصوصا که مدیریت پورتو مشکلی برای جدایی او ندارد.
1878457
طارمی این روزها در حال بازی است و برای تیمش سوپر هت تریک می‌کند. او با ۲۱ گل به صدر جدول بهترین گلزنان رسید
او با تأثیرگذاری روی ۲۷ گل به رکورد بیشترین اثرگذاری روی گل در لیگ رسید
او ۱۱۴ گل در ۱۴۴ مسابقه به ثمر رسانده است. (این کاربر سپس با تگ کردن فهد بن نافل، رئیس الهلال نوشته است): [ساکت ماندن و عدم آغاز مذاکرات] بس است.
1878456
(خطاب به فهد بن نافل، رئیس باشگاه الهلال): اگر فوتبال را می‌فهمید، این بازیکن را از دست نمی‌دهید.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا